Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDinsdagdip

Dinsdagdip

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Med.0187Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi iedereen. Ik ben naar lowlands geweest en daar heb ik mij redelijk misdragen. Ik heb elke dag pep gedaan en de laatste dat heb ik m gedaan m. alleen nu zit ik al 5 dagen in een vereselijke dip. Ik ben bang dat ik er nooit meer af kom. Is dat een ding of gaat het vanzelf over?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je je vreselijk hebt misdragen zul je zeker even op de blaren moeten zitten. Pep is voor mij ook echt killing. Maar het gaat wel weer over.
Wat wel help: je vreselijk GEdragen. Probeer de komende tijd extra op je vitamine inname, je slaap en je beweging te letten. Dat gaat je helpen sneller te herstellen.

Nie so janke😜 lekker nagenieten van je dagen en goed voor jezelf zorgen. Succes!
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na een week voel je je wel weer enigzins normaal, maar zal nog weken duren voor je je weer echt helemaal 'normaal' voelt.

180mg mdma + 300mg 4-fma duurde voor mij 6 weken voor ik weer helemaal de oude was en voelde dat het seretoine goed terug was gekeerd.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Med.0187 zei:
Hoi iedereen. Ik ben naar lowlands geweest en daar heb ik mij redelijk misdragen. Ik heb elke dag pep gedaan en de laatste dat heb ik m gedaan m. alleen nu zit ik al 5 dagen in een vereselijke dip. Ik ben bang dat ik er nooit meer af kom. Is dat een ding of gaat het vanzelf over?
Klik om te vergroten...
Het is dus een vrijdag dip 🤣🤣🤣🤣

En ja gewoon opde blaren zitten.
M
Med.0187Lid
01-01-2024, 00:00
#5
N3K0 zei:
Het is dus een vrijdag dip 🤣🤣🤣🤣

En ja gewoon opde blaren zitten.
Klik om te vergroten...
Hahaha zon vermoeden had ik al1692974336632.png
M
Med.0187Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Als je je vreselijk hebt misdragen zul je zeker even op de blaren moeten zitten. Pep is voor mij ook echt killing. Maar het gaat wel weer over.
Wat wel help: je vreselijk GEdragen. Probeer de komende tijd extra op je vitamine inname, je slaap en je beweging te letten. Dat gaat je helpen sneller te herstellen.

Nie so janke😜 lekker nagenieten van je dagen en goed voor jezelf zorgen. Succes!
Klik om te vergroten...
Hahaha ja ik heb net ook contact gehad met iemand van een drugsforum en hij vertelde dat hij heel veel belletjes heeft gehad over mensen die bang waren dat ze in een dip zouden blijven zitten. Inderdaad waxhren🤪
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Enige “voordeel” aan zo’n weekdip is dat misschien dat misschien geleerd hebt dat je misdragen klote is 😜.

Gezond eten, slapen en even rustig aan doen, dan komt het wel weer goed.
M
Med.0187Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Druggers zei:
Na een week voel je je wel weer enigzins normaal, maar zal nog weken duren voor je je weer echt helemaal 'normaal' voelt.

180mg mdma + 300mg 4-fma duurde voor mij 6 weken voor ik weer helemaal de oude was en voelde dat het seretoine goed terug was gekeerd.
Klik om te vergroten...
WAAAAT!!! 6 weken? Ik hoop niet dat het bij mij zo lang gaat duren. Ik heb echt veel pep gebruikt namelijk. Ik ben 3 dagen lang doorgegaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."