Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFf een random maar imo wel een goed ideetje

Ff een random maar imo wel een goed ideetje

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eyy scherp. Niks gezegd🤐👍
Zit idd ook wel goed in elkaar alleen enige wat k anders zou doen is in de op een notitie of een linkje maken naar de post waar de melding staat. Kep ff gekeken en er staat maar 1 melding maar op post#91
En niemand (behalve ik nu dan toevallig😅) gaat t hele boek doorlezen om te zien of er mss een melding is dus een verwijzing in t topic zou wel flink verbeteren👍
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zat zo ineens is na te denken, in die forumregels hebben ze t bv over dat je geen vendor namen mag noemen maar ook om op harm reduction te letten. Maar wat nou als bv een vendor vaak troep verkoopt, dan lopen mensen flinke risicos. Zat dus te denken zou t slim zijn een los topic te openen (door de mods bedoel k dan) waarin iedereen de uitslag van zn geteste samples mag delen en van welke vendor dat was en dan ofc alleen die topic als uitzondering en alleen met lab test. Zo krijg je hoe langer hoe meer data of de goeie en slechte vendors wat juist mensen helpt.
Evt maar hoeft niet kan mss een mod na x aantal reports een lijstje maken om alle statistieken op n rijtje te hebben

Slechts een idee ofc maar als k iets belangrijks over t hoofd zie lm weten wat en sluit t topic, maar d8 hier net aan en leek me wel nuttig😋
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3

Melding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

Het topic is dus niet zozeer bedoeld om te plaatsen dat je een onbetrouwbare levering hebt gehad, maar als verzoek om zulke leveringen per pb te melden zodat wij indien nodig kunnen waarschuwen als een vendor er een potje van maakt. Aha, ik hoopte dat mijn opmerking zou helpen - zodra ik alles...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Tadaa :cheerpompom:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
yiazmat zei:
Zat zo ineens is na te denken, in die forumregels hebben ze t bv over dat je geen vendor namen mag noemen maar ook om op harm reduction te letten. Maar wat nou als bv een vendor vaak troep verkoopt, dan lopen mensen flinke risicos. Zat dus te denken zou t slim zijn een los topic te openen (door de mods bedoel k dan) waarin iedereen de uitslag van zn geteste samples mag delen en van welke vendor dat was en dan ofc alleen die topic als uitzondering en alleen met lab test. Zo krijg je hoe langer hoe meer data of de goeie en slechte vendors wat juist mensen helpt.
Evt maar hoeft niet kan mss een mod na x aantal reports een lijstje maken om alle statistieken op n rijtje te hebben

Slechts een idee ofc maar als k iets belangrijks over t hoofd zie lm weten wat en sluit t topic, maar d8 hier net aan en leek me wel nuttig😋
Klik om te vergroten...
Dat wordt éen grote shit show van vendors die opgepoetste testresultaten van zichzelf posten of andere vendors zwart maken (desnoods betalen ze ongelieerde leden omdat te doen). Daarnaast, wie garandeert dat de vendor hetzelfde opstuurt als wat ze testen? Pure RCs naar de testservice and poedersuiker naar de klant? De enige betrouwbare optie is om te testen wat je zelf in handen hebt.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Testuitslagen delen is onwenselijk. Ten eerste zegt mijn uitslag van vendor A over mijn goedje vandaag, niks over jouw goedje van vendor A over twee weken. Mogelijk andere batch, mogelijk een foutje in de bestelling en een compleet ander goedje, zeg het maar.

Ten tweede is zoals je zelf zegt het noemen van vendors of verkooppunten absoluut verboden. Als we die regel in één topic opheffen kunnen we net zo goed de hele regel opheffen. Met een hoop gezeik zoals genoemd door @dupont , een hoop gezeik over grijs gebied van het noemen van andere verkooppunten en vervolgens mogelijk gezeik met de politie. Van die regel gaan we dus niet ooit afwijken.

Krijgen wij meerdere meldingen binnen over een vendor over geteste resultaten (of één extreme) en achten we deze risicovol, dan posten we dat. Dat is maar heel weinig.

Ook hier had je gewoon even de zoekfunctie kunnen gebruiken, zoals ik je al vaker heb gemeld:
Screenshot_2023-08-27-08-34-14-379_com.android.chrome.jpg

Dit is je 26e topic sinds maart. Het is niet de bedoeling om voor elke hersenscheet een nieuw topic aan te maken. Zoek bestaande topics, of post wat er door je hoofd gaat in het 'wat gaat er door je hoofd topic'.

Eerlijk gezegd begin ik het een beetje zat te raken om je dat elke keer te melden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."