Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 6-apb

Eerste keer 6-apb

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TourK4nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal!

Zoals de titel al zegt: Ik ga voor het eerst 6-apb proberen.

Over ongeveer 3 weken ga ik op een festival 6-apb proberen. Een aantal dingen over gelezen en het leek mij wel leuk om dit te proberen. Alleen niemand in mijn kring(en) heeft ervaring met deze drug.

Ik heb al een aantal tripreports etc gelezen dus dingen rondom de ervaring van 6apb zit ik wel goed.

Ik heb alleen nog vraagtekens bij de dosering. Ik lees daar namelijk gemengde berichten over. De een neemt niet bij, de ander neemt wel bij.

Het festival zelf duurt van 1300 tot 2300. Ik verwacht pas dat onze groep begint met nemen rond 1500. Dus voor mij zal ik rond 1430 moeten nemen als ik ongeveer tegelijkertijd met de anderen strak wil staan.

Ik weet niet wat de juiste dosering voor mij is, 69 kg, 21 jaar en 172 cm en gespierd. Nu heb ik al enig ervaring met xtc en 3mmc dus ik heb al enige tolerantie. Momenteel heb ik 130mg in pil vorm, is dit voldoende? Of raden jullie aan om nog meer te kopen?

Ik zie jullie reacties graag tegemoet en alvast bedankt!
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij een festival dat tot 23u duurt neem ik altijd om 16u, dan ga ik precies tot het einde (en iets langer) lekker. Is jammer als het al eerder stopt, maar dit is ook per persoon anders.

Met jouw gewicht zou ik wel wat hoger gaan zitten qua dosering. Ik zou voor 165 gaan denk ik.
Zelf heb ik betere ervaring met succinaatpoeder dan met die pellets van 130, maar dat kan ook de te lage dosering geweest zijn.

Wat bedoel je precies met ervaring en tolerantie? Heb je minder dan 3 maanden geleden xtc en 3mmc gedaan? Dan zou ik voor een andere drug kiezen die geen effect heeft op je serotoninehuishouding.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
6-APB heeft een enorme lange nasleep. De euforie duurt gemiddeld 7-10 uur op een gemiddelde dosering, maar de na-effecten kunnen zeker 24 uur aanhouden. Houdt daar absoluut rekening mee. Dit is geen grap! Dit heb ik meerdere malen meegemaakt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
6-APB heeft een enorme lange nasleep. De euforie duurt gemiddeld 7-10 uur op een gemiddelde dosering, maar de na-effecten kunnen zeker 24 uur aanhouden. Houdt daar absoluut rekening mee. Dit is geen grap! Dit heb ik meerdere malen meegemaakt.
Klik om te vergroten...

24 uur heb ik nog nooit meegemaakt. Wel tot 12 uur.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
24 uur heb ik nog nooit meegemaakt. Wel tot 12 uur.
Klik om te vergroten...
Dat is nog steeds erg lang, vind je niet? Dat houden veel mensen niet in hun achterhoofd dat die nasleep zo ontzettend lang kan duren en die denken dat het na 7-10 uur wel voorbij is. Maar je moet er echt een dag voor uittrekken, en het liefst de volgende dag ook nog vrij hebben.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Dat is nog steeds erg lang, vind je niet? Dat houden veel mensen niet in hun achterhoofd dat die nasleep zo ontzettend lang kan duren en die denken dat het na 7-10 uur wel voorbij is. Maar je moet er echt een dag voor uittrekken, en het liefst de volgende dag ook nog vrij hebben.
Klik om te vergroten...

Ik zorg altijd dat ik twee dagen na een seroslurper niks op de planning heb. Ben twee dagen enorm gaar en ongemotiveerd. xD
T
TourK4nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Miraculeus zei:
Bij een festival dat tot 23u duurt neem ik altijd om 16u, dan ga ik precies tot het einde (en iets langer) lekker. Is jammer als het al eerder stopt, maar dit is ook per persoon anders.

Met jouw gewicht zou ik wel wat hoger gaan zitten qua dosering. Ik zou voor 165 gaan denk ik.
Zelf heb ik betere ervaring met succinaatpoeder dan met die pellets van 130, maar dat kan ook de te lage dosering geweest zijn.

Wat bedoel je precies met ervaring en tolerantie? Heb je minder dan 3 maanden geleden xtc en 3mmc gedaan? Dan zou ik voor een andere drug kiezen die geen effect heeft op je serotoninehuishouding.
Klik om te vergroten...
Hi, de pellet(s) zijn succinate, raadt je dan beter poeder aan en vervolgens bommetjes maken?

Met ervaring en tolerantie bedoel ik dat ik al eerder drugs heb gedaan die je serotonine leegslurpen. Zodoende bouw je een tolerantie tegen dat soort drugs waardoor je meer moet nemen. Of heb ik dat verkeerd?

Weet je ook hoe het zit met bijnemen? In een keer de gehele dosering of eerst 100 mg en later bijnemen met 60mg?
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#8
TourK4n zei:
de pellet(s) zijn succinate, raadt je dan beter poeder aan en vervolgens bommetjes maken?
Klik om te vergroten...
Op zich kan het allebei hoor, zorg gewoon dat je de dosis goed berekent. Zelf vind ik het prettig om het poeder in een capsule te doen, maar een bommetje kan ook.
TourK4n zei:
Met ervaring en tolerantie bedoel ik dat ik al eerder drugs heb gedaan die je serotonine leegslurpen.
Klik om te vergroten...
Nogmaals, hoe lang is het geleden dat je voor het laatst een seroslurper hebt gebruikt? Als dat korter dan 3 maanden geleden is kun je beter nog even wachten. Is het langer dan 3 maanden geleden, dan is er geen sprake van tolerantie en neem je gewoon de dosis die voor jou geschikt is.
TourK4n zei:
Zodoende bouw je een tolerantie tegen dat soort drugs waardoor je meer moet nemen. Of heb ik dat verkeerd?
Klik om te vergroten...
Als je een jaar geleden een keer xtc hebt gedaan heb je nu niet ineens meer nodig, dit geldt alleen als je binnen korte tijd vaker een seroslurper neemt,maar dit zou ik afraden, omdat je je lijf daarmee onnodig veel belast en je er minder plezier van hebt dan zou kunnen met een pauze van minimaal 3 maanden.
TourK4n zei:
Weet je ook hoe het zit met bijnemen? In een keer de gehele dosering of eerst 100 mg en later bijnemen met 60mg?
Klik om te vergroten...
Bijnemen is niet nodig, gewoon in één keer nemen en je hoeft nergens meer aan te denken!
T
TourK4nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Miraculeus zei:
Nogmaals, hoe lang is het geleden dat je voor het laatst een seroslurper hebt gebruikt? Als dat korter dan 3 maanden geleden is kun je beter nog even wachten. Is het langer dan 3 maanden geleden, dan is er geen sprake van tolerantie en neem je gewoon de dosis die voor jou geschikt is.

Als je een jaar geleden een keer xtc hebt gedaan heb je nu niet ineens meer nodig, dit geldt alleen als je binnen korte tijd vaker een seroslurper neemt,maar dit zou ik afraden, omdat je je lijf daarmee onnodig veel belast en je er minder plezier van hebt dan zou kunnen met een pauze van minimaal 3 maanden.
Klik om te vergroten...
Aha, op die fiets. Ik dacht dat de tolerantie hetzelfde werkte met alcohol...
De laatste keer dat ik gebruikte was met Koningsdag. Het festival is 9 juli dus een 2,5 maand geleden. Wellicht dat ik het dan een andere keer probeer. In ieder geval bedankt voor alle hulp!
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#10
TourK4n zei:
Aha, op die fiets. Ik dacht dat de tolerantie hetzelfde werkte met alcohol...
De laatste keer dat ik gebruikte was met Koningsdag. Het festival is 9 juli dus een 2,5 maand geleden. Wellicht dat ik het dan een andere keer probeer. In ieder geval bedankt voor alle hulp!
Klik om te vergroten...
En hoe was je dosis en je ervaring? Toch wel benieuwd naar...
T
TourK4nLid
01-01-2024, 00:00
#11
MarcieMarc zei:
En hoe was je dosis en je ervaring? Toch wel benieuwd naar...
Klik om te vergroten...
Ha,

Ik heb het uiteindelijk niet gebruikt want het festival waar ik naartoe zou gaan werd gecanceld, Awakenings op de zondag...

Voorlopig van plan om het ook niet gezien ik veel festivals kort op elkaar heb gepland.

Pas in februari komt denk ik pas de gelegenheid om het te gebruiken
t
the dose it the poisonLid
01-01-2024, 00:00
#12
awakenings is toch al heel wat jaren en zeer bekend festival.
waarom was het afgelast
T
TourK4nLid
01-01-2024, 00:00
#13
the dose it the poison zei:
awakenings is toch al heel wat jaren en zeer bekend festival.
waarom was het afgelast
Klik om te vergroten...
Was vanwege 'onweer' ze dachten dat het heel de middag zou gaan stormen echter heeft het maar een kwartiertje geduurd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."