Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoorstellen

Voorstellen

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CypridoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
TheRealKoekert zei:
Bouw het lekker op zou ik zeggen. Zowel qua middel als dosering.

Ik zie het zelf een beetje als volgt. Maar alles hangt af van de dosering (Zie psychonaut wiki)

Level 1: Truffels, 2C-B, 4-HO-MET, 4-HO-MiPT
Level 2: 1P-LSD, Salvia
Level 3: 5-MeO-DMT, NN-DMT (Dit is echt extreem heftig)

Als je al redelijk wat gewend bent is 150mcg 1P-LSD niet extreem denk ik. Al zou je ook kunnen beginnen met 100mcg met de kans dat het misschien wat tegenvalt.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook 4-HO-MET 20mg in huis. Zou ik dat beter eerst kunnen doen voordat ik aan de 1P-LSD begin?
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cypridox zei:
Ik heb ook 4-HO-MET 20mg in huis. Zou ik dat beter eerst kunnen doen voordat ik aan de 1P-LSD begin?
Klik om te vergroten...
De werking van 4-HO-MET is een stuk korter. Ik zou eigenlijk zeggen van wel ja. Je kan daarna (Paar weken later) altijd nog eens 1P-LSD doen toch. En als je start met 150mcg 1P-LSD gaat die 20mg 4-HO-MET later toch wat tegenvallen denk ik. (Want ik begrijp dat je pillen hebt gekocht)

Vond zelf de bodyload op 20mg 4-HO-MET al wat onprettig terwijl de visuals gewoon goed waren maar niet heeel bijzonder. Terwijl ik op 150mcg 1P-LSD weinig last had van bodyload en echt prachtige visuals. Maar dit kan per persoon verschillen. Persoonlijk zie ik 1P-LSD wel echt als superieur. Maar 4-HO-MET is een mooi opstapje naar 1P-LSD.
C
CypridoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
TheRealKoekert zei:
De werking van 4-HO-MET is een stuk korter. Ik zou eigenlijk zeggen van wel ja. Je kan daarna (Paar weken later) altijd nog eens 1P-LSD doen toch. En als je start met 150mcg 1P-LSD gaat die 20mg 4-HO-MET later toch wat tegenvallen denk ik. (Want ik begrijp dat je pillen hebt gekocht)

Vond zelf de bodyload op 20mg 4-HO-MET al wat onprettig terwijl de visuals gewoon goed waren maar niet heeel bijzonder. Terwijl ik op 150mcg 1P-LSD weinig last had van bodyload en echt prachtige visuals. Maar dit kan per persoon verschillen. Persoonlijk zie ik 1P-LSD wel echt als superieur. Maar 4-HO-MET is een mooi opstapje naar 1P-LSD.
Klik om te vergroten...
Ik zie 'bodyload' vaak terug komen in trip reports, ook bij psillo, maar kan me er eigenlijk geen voorstelling van maken. Bij psilo heb ik eigenlijk nooit ongewenste lichamelijke klachten gehad. Soms wat loom en hangerig, maar dan geniet ik van de visuals. Hoofdpijn of hartslag heb ik nooit last van.

Ik ben bijna 100kg, zou 20mg 4-HO-MET voor mij niet te weinig zijn? Ik zie veel mensen die jonger zijn 25mg nemen. Zou 30mg bij mij niet beter werken?
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cypridox zei:
Ik ben bijna 100kg, zou 20mg 4-HO-MET voor mij niet te weinig zijn? Ik zie veel mensen die jonger zijn 25mg nemen. Zou 30mg bij mij niet beter werken?
Klik om te vergroten...
20 mg is prima je kan daarna altijd nog hoger kijken.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met bodyload bedoel ik een raar, ongemakkelijk en onrustig gevoel in je lichaam. Vaak helpt wandelen of een stukje fietsen hier goed tegen in mijn ervaring. 20mg is prima om mee te beginnen. Ik zou niet meteen voor meer gaan eigenlijk. Want eenmaal genomen kun je ook niet meer terug.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."