Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen Bleu 69 ?

Ervaringen Bleu 69 ?

8 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
RedSkullLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeepaard zei:
Beste Forum leden,

Graag zou ik wat meer informatie willen over ervaringen met Bleu 69.
Kan er zo weinig over vinden op internet of ik zoek verkeerd!

Info van mijn ervaring:
Ben een man van 35 jaar en weeg 70 kg.
Ben in goede gezondheid, heb heel vroeger wel is xtc en speed genomen op feesten maar voor de rest beginnend "gebruiker".
Heb namelijk dit middel een paar weken geleden geprobeerd, heb toen 3 x een dosis van 6 ml ingenomen op dezelfde avond
(Tussen de dosering heb ik steeds 2 uur gewacht.)
Voor mn gevoel, als ik de sterkte van dit middel zou mag inschatten, dan zou ik zeggen ongeveer een kwart xtc pil.
Gebaseerd op de inname van 3 x 6 ml over de avond verspreid.


Ter info:
1 iname 6 ml om 20:00 :
Spulletje ging werken na 20 minuten voelde me heel relaxt en muziek was super tof voor de rest voelde ik me opgewekt en was ik volledig bewust van mn omgeving. Na 1,5 uur zakte het een beetje weg

2 inname 6 ml om 22:00:
Gevoel was idem als de eerste inname merkte wel dat het iets opbouwt nu /gevoel word iets sterker.

3 inname 6 ml om 0:00: Eigenlijk niet zo veel ander gevoel dan de 2 inname, al heb ik wel het idee dat het Mdma gevoel nu minder is en dat het speed gevoel wat meer de overhand neemt.

2:00 naar bed toe/ wel geprobeerd te slapen om 4:00 sliep ik echt wel en om 8:30 werd ik wakker de rest van de dag voelde ik me top/alert en s avonds rond 19:00 werd ik wel relaxed moe ben om 21:00 naar bed gegaan heb geen kater gehad ook geen dinsdag dip.



Heb wel wat vragen?:
- Wat zijn jullie ervaringen?
- Hoeveel ml gebruiken per keer ?
- Dosering naar lichaam gewicht?
- Hoeveel tijd tussen de laatste iname?
- Is 2 x per maand te veel om dit te gebruiken /bijvoorbeeld 18 ml totaal op een avond?
- Hoe lang houdt de werking aan?
- Versterkt alcohol de werking?
- Begreep dat dit ook wel is als sexdrug word gebruikt werd er zelf niet opgewonden van / jullie wel en wat deed het dan?

Graag hoor ik van jullie /alle info is welkom.

Grts Zeepaard
Klik om te vergroten...
- paar weken terug geprobeerd op een festival. Vriendin van me had buisjes mee dus 1tje geprobeerd.
- heb toen in één keer een heel buisje genomen, 5ml. Dat was ook het advies omdat t anders te licht zou zijn. En dat klopte ook, vond t gevoel vrij lichtjes. Inderdaad beetje alsof je een kwart pil hebt genomen qua sterkte iig
- nee. Ik weeg 83 kg overigens
- geen idee maar één keer geprobeerd dus
- ja dat klinkt wel als veel. Het was een weekend festival en de volgende dag werkten andere drugs minder snel en goed. Met name xtc maar dat komt dus waarschijnlijk omdat r M in b69 zit
- ik piekte op ongeveer 45-60 minuten en na twee uur was t wel aardig uitgewerkt
- heb r niet bij gedronken maar aangezien er g in zit, zou ik t niet aanraden
- nee raakte r, ondanks de g, niet opgewonden van
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#2
"original 69" (1 portie) van vroeger bestond uit 225mg mdma en 50 mg amfetamine
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen ervaring,

2 x per maand is te vaak als er mdma in zou zitten.

En laat het testen als ze dit überhaupt testen, dit is een cocktail van verschillende drugs. Het effect is veel minder goed voorspelbaar en de risico's daardoor groter.

En vaak heeft het verschillende verhoudingen. Dus ervaringen van andere gebruikers zeggen niet zo veel.

Volgens mij zou er alcohol, GHB, speed en MDMA in zitten, Speed en MDMA samen zorgt dat er hersenschade toeneemt.

Er is een veel grotere kans op out gaan door GHB als het gecombineerd wordt met een upper. Het doseren, dat toch al lastig kan zijn, wordt veel moeilijker wordt. Een prima dosis GHB kan plots veel te veel zijn als amfetamine of MDMA uitwerkt. Omdat de hartspier en ademhaling dan niet meer door de upper gestimuleerd worden.

Je kan beter zelf, alles appart nemen zodat je weet hoeveel en wat je precies gebruikt in veel lagere dosissen dan los gebruik van de middelen.
Z
ZeepaardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste Forum leden,

Graag zou ik wat meer informatie willen over ervaringen met Bleu 69.
Kan er zo weinig over vinden op internet of ik zoek verkeerd!

Info van mijn ervaring:
Ben een man van 35 jaar en weeg 70 kg.
Ben in goede gezondheid, heb heel vroeger wel is xtc en speed genomen op feesten maar voor de rest beginnend "gebruiker".
Heb namelijk dit middel een paar weken geleden geprobeerd, heb toen 3 x een dosis van 6 ml ingenomen op dezelfde avond
(Tussen de dosering heb ik steeds 2 uur gewacht.)
Voor mn gevoel, als ik de sterkte van dit middel zou mag inschatten, dan zou ik zeggen ongeveer een kwart xtc pil.
Gebaseerd op de inname van 3 x 6 ml over de avond verspreid.


Ter info:
1 iname 6 ml om 20:00 :
Spulletje ging werken na 20 minuten voelde me heel relaxt en muziek was super tof voor de rest voelde ik me opgewekt en was ik volledig bewust van mn omgeving. Na 1,5 uur zakte het een beetje weg

2 inname 6 ml om 22:00:
Gevoel was idem als de eerste inname merkte wel dat het iets opbouwt nu /gevoel word iets sterker.

3 inname 6 ml om 0:00: Eigenlijk niet zo veel ander gevoel dan de 2 inname, al heb ik wel het idee dat het Mdma gevoel nu minder is en dat het speed gevoel wat meer de overhand neemt.

2:00 naar bed toe/ wel geprobeerd te slapen om 4:00 sliep ik echt wel en om 8:30 werd ik wakker de rest van de dag voelde ik me top/alert en s avonds rond 19:00 werd ik wel relaxed moe ben om 21:00 naar bed gegaan heb geen kater gehad ook geen dinsdag dip.



Heb wel wat vragen?:
- Wat zijn jullie ervaringen?
- Hoeveel ml gebruiken per keer ?
- Dosering naar lichaam gewicht?
- Hoeveel tijd tussen de laatste iname?
- Is 2 x per maand te veel om dit te gebruiken /bijvoorbeeld 18 ml totaal op een avond?
- Hoe lang houdt de werking aan?
- Versterkt alcohol de werking?
- Begreep dat dit ook wel is als sexdrug word gebruikt werd er zelf niet opgewonden van / jullie wel en wat deed het dan?

Graag hoor ik van jullie /alle info is welkom.

Grts Zeepaard
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoekfunctie:

Bericht in onderwerp 'Blue69' https://drugsforum.nl/threads/blue69.73462/post-1808661
mooie uitleg van onze DF-Einstein @Neo-Shulginist.
S
SnuifbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeepaard zei:
Beste Forum leden,

Graag zou ik wat meer informatie willen over ervaringen met Bleu 69.
Kan er zo weinig over vinden op internet of ik zoek verkeerd!

Info van mijn ervaring:
Ben een man van 35 jaar en weeg 70 kg.
Ben in goede gezondheid, heb heel vroeger wel is xtc en speed genomen op feesten maar voor de rest beginnend "gebruiker".
Heb namelijk dit middel een paar weken geleden geprobeerd, heb toen 3 x een dosis van 6 ml ingenomen op dezelfde avond
(Tussen de dosering heb ik steeds 2 uur gewacht.)
Voor mn gevoel, als ik de sterkte van dit middel zou mag inschatten, dan zou ik zeggen ongeveer een kwart xtc pil.
Gebaseerd op de inname van 3 x 6 ml over de avond verspreid.


Ter info:
1 iname 6 ml om 20:00 :
Spulletje ging werken na 20 minuten voelde me heel relaxt en muziek was super tof voor de rest voelde ik me opgewekt en was ik volledig bewust van mn omgeving. Na 1,5 uur zakte het een beetje weg

2 inname 6 ml om 22:00:
Gevoel was idem als de eerste inname merkte wel dat het iets opbouwt nu /gevoel word iets sterker.

3 inname 6 ml om 0:00: Eigenlijk niet zo veel ander gevoel dan de 2 inname, al heb ik wel het idee dat het Mdma gevoel nu minder is en dat het speed gevoel wat meer de overhand neemt.

2:00 naar bed toe/ wel geprobeerd te slapen om 4:00 sliep ik echt wel en om 8:30 werd ik wakker de rest van de dag voelde ik me top/alert en s avonds rond 19:00 werd ik wel relaxed moe ben om 21:00 naar bed gegaan heb geen kater gehad ook geen dinsdag dip.



Heb wel wat vragen?:
- Wat zijn jullie ervaringen?
- Hoeveel ml gebruiken per keer ?
- Dosering naar lichaam gewicht?
- Hoeveel tijd tussen de laatste iname?
- Is 2 x per maand te veel om dit te gebruiken /bijvoorbeeld 18 ml totaal op een avond?
- Hoe lang houdt de werking aan?
- Versterkt alcohol de werking?
- Begreep dat dit ook wel is als sexdrug word gebruikt werd er zelf niet opgewonden van / jullie wel en wat deed het dan?

Graag hoor ik van jullie /alle info is welkom.

Grts Zeepaard
Klik om te vergroten...
1x gebruikt
Dosis weet ik nie meer

Effect ik vond het een beetje lijken of je vloeibare speed em g gemixd had maar dam we iets vrolijker een beetje een xtc achtig randje er aan

In het begin was k er wel ff goed misselijk van maar da was de hele groep die t op had

Opvallen was wel dat de dag erna niemand de drug hetzelfde ervaren had

Ik ervaarde het als een actiefe maar ontspanne drugs
x
xeno1975Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Harry In De Warrie zei:
Geen ervaring,

2 x per maand is te vaak als er mdma in zou zitten.

En laat het testen als ze dit überhaupt testen, dit is een cocktail van verschillende drugs. Het effect is veel minder goed voorspelbaar en de risico's daardoor groter.

En vaak heeft het verschillende verhoudingen. Dus ervaringen van andere gebruikers zeggen niet zo veel.

Volgens mij zou er alcohol, GHB, speed en MDMA in zitten, Speed en MDMA samen zorgt dat er hersenschade toeneemt.

Er is een veel grotere kans op out gaan door GHB als het gecombineerd wordt met een upper. Het doseren, dat toch al lastig kan zijn, wordt veel moeilijker wordt. Een prima dosis GHB kan plots veel te veel zijn als amfetamine of MDMA uitwerkt. Omdat de hartspier en ademhaling dan niet meer door de upper gestimuleerd worden.

Je kan beter zelf, alles appart nemen zodat je weet hoeveel en wat je precies gebruikt in veel lagere dosissen dan los gebruik van de middelen.
Klik om te vergroten...
Dit. Speed en GHB werken elkaar tegen op bepaalde vlakken, dus die kunnen plots hard binnenkomen na een tijdje.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
caninus zei:
"original 69" (1 portie) van vroeger bestond uit 225mg mdma en 50 mg amfetamine
Klik om te vergroten...
Of een willekeurig ander mengsel van drugs
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zulke middelen zal ik nooit nemen. De meest gangbare middelen die erin 'verstopt' zitten lijken voor mij dan alleszins elkaar tegen te werken.
En de samenstelling/hoeveelheid... beetje als russian roulette.
Die onvoorspelbaarheid maakt dat ik zoiets onwijs onbetrouwbaar vind, ook het feit als je het het op een feestje doet...welk ingrediënt neemt de overhand, welk effect gaat dit teweegbrengen..., doe maar niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."