Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC/3mmc/6APB

XTC/3mmc/6APB

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
U
UsernameTT01Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal!
Ik had al eventjes lopen zoeken op het forum, maar ik heb nog niet echt antwoord gekregen op mijn vraag.
ikzelf gebruik XTC (altijd 3M regel, en elke keer werkt dit voor mij prima.) Eerste paar keer alleen Mdma poeder gelikt, maar merkte dat ik hier best veel voor moest pakken (maak bijna 1gr op in 6u) en er een beetje mellow van werd ofzo? Daarom toen overgestapt op X en nu sta ik altijd wel “aan” na een halfje. (Wat ik zelf niet begrijp want M is de werkzame stof in X natuurlijk, ik laat altijd alles testen btw)
Nu merk ik in mijn omgeving dat 1. Niemand test (ik ben oprecht de enige lijkt wel en merk ook vaak dat iedereen verbaasd is als ik zeg dat ik test) en 2. Echt ie-de-reen aan de 3MMC zit. Vaak gevraagd of ik dit ook wilde proberen, maar zolang ik goed ga op X hoeft dit voor mij niet. Nu lees ik hier dus zo vaak dat 3MMC eig vrij zeldzaam is in NL tegenwoordig, dus vroeg ik mij af hoe het kan dat dan voor mijn gevoel half NL aan de 3MMC kan zitten? Dit weerhoudt mij ook in het proberen van 3MMC merk ik, omdat ik zoiets heb van: jullie gebruiken zogenaamd 3m, maar de kans is vrij groot dat het gewoon totaal wat anders is aangezien jullie klakkeloos overnemen en geloven wat de dealer jullie aansmeert.
daarnaast hoor ik ook veel positieve verhalen over 6APB hier, en vroeg ik mij af wat nou de precieze verschillen zijn tussen die 3?
Ik hoor het graag :)

liefs
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb hier op het forum aantal keer een staatje voorbij zien komen mbt resultaten testcentra en 3mmc. Trend is dat het veel vaker niet dan wel 3M is. Dus: kans groot dat ze wat anders snuiven. Achja, zo lang het iets van dopamine released gecombineerd met het niet te onderschatten eeffect van placebo, is het voor de meesten vast en zeker vaak goed genoeg.

6apb kun je echt als een vervanger van xtc zien, met trage afgifte, werkzaam op serotonine ipv dopamine.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zie: https://drugsforum.nl/threads/opheldering-over-dosering-6-apb.69522/

Wat ik zelf voor verschil tussen 6-apb en X merk zijn:
- 6-apb werkt rustiger in en rustiger uit
- 6-apb heeft een werkingsduur van 8-10 uur
- Plateau bij 6-apb is 4-5 uur
- scherper met 6-apb dan X

3-mmc is een heel ander stofje en moet je er niet mee vergelijken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."