Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoelang speed in urine? Help

Hoelang speed in urine? Help

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
Speed is 2 tot 4 dagen aantoonbaar in de urine. Maar om veilig te zijn zou ik dat ruim nemen en vandaag niet gebruiken.
L
LeslieLid
Hoi,

Heb namelijk een vraagje: ik doe af en toe eens speed, niet elke week, en normaal snuif ik het maar deze is vrij sticky dus ik doe 1 bommetje dikke mespunt in capsule
( denk ik ) ik heb deze niet getest dus geen flauw idee wat erin zit maar het doet zn werk wel. Ik zou maandag negatief moeten testen erop, gisteren ( dinsdag) was mn laatste. T is een moeilijke vraag maar kan een kleintje er nog bij vandaag denken jullie? 😵 of TE risky

Ik hoor het graag, thnx alvast 😄
V
Vincent ALid
myaa zei:
Hoi,

Heb namelijk een vraagje: ik doe af en toe eens speed, niet elke week, en normaal snuif ik het maar deze is vrij sticky dus ik doe 1 bommetje dikke mespunt in capsule
( denk ik ) ik heb deze niet getest dus geen flauw idee wat erin zit maar het doet zn werk wel. Ik zou maandag negatief moeten testen erop, gisteren ( dinsdag) was mn laatste. T is een moeilijke vraag maar kan een kleintje er nog bij vandaag denken jullie? 😵 of TE risky

Ik hoor het graag, thnx alvast 😄
Klik om te vergroten...
Ik zou het risico niet nemen omdat je niet weet hoe snel jou lichaam het afbreekt
D
De ZandmanLid
Als je een negatieve uitslag wilt, moet je nu geen drugs t.w. speed meer nemen.
Ik twijfel of je er nu mee wegkomen zult....dus, handen nu af van de speed!
K
KordieLid
De Zandman zei:
Als je een negatieve uitslag wilt, moet je nu geen drugs t.w. speed meer nemen.
Ik twijfel of je er nu mee wegkomen zult....dus, handen nu af van de speed!
Klik om te vergroten...

Het bericht was van 2 november, dus als het goed is heeft TS al onderzoek gehad.
Hoe is het afgelopen TS?
A
AnjovisLid
Ik zou daar maar goed mee opletten. Ik ben van vorige week woensdag tot laatste dinsdag (6dagen) in opname geweest voor ontwenning op een gesloten afdeling. Alle andere patiënten mochten na 2 dagen al van de afdeling af nadat ze de dokter gezien hadden en de drugs waarden in hun urine daalden. Ik was de enige die niet naar buiten mocht de ganse week omdat het amfetamine-gehalte in mijn urine op 4 pluskes bleef.

Ik moest daar dagelijks in het potteke pissen. De ganse week lang zag mijn urinetest er zo uit: Amfetamine:++++. En het was al zeker 3 weken geleden dat ik nog amfetamines gebruikt had. Ook cannabidoïden waren nog zichtbaar en dat was al 2 weken geleden. Ik ben binnen gegaan omdat ik zwaar aan de bromazolam zat in combinatie met alcohol. De ganse week opgesloten op de gang.

In de week op eigen houtje naar de huisarts om een urinestaal af te geven. Na een maand ga ik terug en ik ga dat blijven doen tot dat mijn urine volledig clean is. Ik wil weten wanneer dat spul uit mijn lijf is.
D
De ZandmanLid
Cannabis: tot 6 weken in de urine aanwezig.
Hangt ervan af hoe veel je gebruikt hebt en hoe vaak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."