Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Heb namelijk een vraagje: ik doe af en toe eens speed, niet elke week, en normaal snuif ik het maar deze is vrij sticky dus ik doe 1 bommetje dikke mespunt in capsule ( denk ik ) ik heb deze niet getest dus geen flauw idee wat erin zit maar het doet zn werk wel. Ik zou maandag negatief moeten testen erop, gisteren ( dinsdag) was mn laatste. T is een moeilijke vraag maar kan een kleintje er nog bij vandaag denken jullie? 😵 of TE risky Ik hoor het graag, thnx alvast 😄"