Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXanax en 3mmc?

Xanax en 3mmc?

25 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat een upper en downer niet slechter is dan het bij 1 middeltje te houden?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke Spook zei:
Dat een upper en downer niet slechter is dan het bij 1 middeltje te houden?
Klik om te vergroten...
Ik dacht het ook maar voor je lijf is het niet slechter. Wel kan het verslaving van of de upper of die benzo creëren.

www.drugsinfo.nl

Benzo's: Combinatiegebruik

Het combineren van verschillende drugs (of alcohol) kan vervelende en ook gevaarlijke effecten geven. Daarom wordt combinatiegebruik afgeraden.
www.drugsinfo.nl www.drugsinfo.nl
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke, ik heb ook wel gelezen dat sommige benzo's of medicatie in combi met een upper degelijk meer invloed heeft op je.
Ligt ook aan welke downers en de dosering.
Zal zo dat stuk is opzoeken....
Maar bedoelde niet alleen benzo's...
Hero en speed/coke , coke / alcohol , ghb en coke / speed etc...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke Spook zei:
Oke, ik heb ook wel gelezen dat sommige benzo's of medicatie in combi met een upper degelijk meer invloed heeft op je.
Ligt ook aan welke downers en de dosering.
Zal zo dat stuk is opzoeken....
Maar bedoelde niet alleen benzo's...
Hero en speed/coke , coke / alcohol , ghb en coke / speed etc...
Klik om te vergroten...
Maar dit topic gaat over een upper (3mmc) en een benzo.
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klopt beetje off topic! :mouthzip:

En hij heeft antwoord erop toch!
M
MagischeDagenMooieAvondenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Ja en hij is zij niet en zij is hij niet, en het voegt niks toe uiteindelijk aan zijn vraag. :)
Klik om te vergroten...
Oud bericht wil niets, opstarten maar een ervaring/mening toevoegen heeft degelijk wel zin. Wees dus niet bang je meningen te plaatsen mensen zo blijft er informatie doorstromen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."