#1
Dat een upper en downer niet slechter is dan het bij 1 middeltje te houden?
Ik dacht het ook maar voor je lijf is het niet slechter. Wel kan het verslaving van of de upper of die benzo creëren.Dat een upper en downer niet slechter is dan het bij 1 middeltje te houden?
Maar dit topic gaat over een upper (3mmc) en een benzo.Oke, ik heb ook wel gelezen dat sommige benzo's of medicatie in combi met een upper degelijk meer invloed heeft op je.
Ligt ook aan welke downers en de dosering.
Zal zo dat stuk is opzoeken....
Maar bedoelde niet alleen benzo's...
Hero en speed/coke , coke / alcohol , ghb en coke / speed etc...
Oud bericht wil niets, opstarten maar een ervaring/mening toevoegen heeft degelijk wel zin. Wees dus niet bang je meningen te plaatsen mensen zo blijft er informatie doorstromenJa en hij is zij niet en zij is hij niet, en het voegt niks toe uiteindelijk aan zijn vraag.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."