Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc

3mmc

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SniffisnaffiLid
01-01-2024, 00:00
#1
dupont zei:
Te veel drugs en te weinig slaap. Tekenen van psychose.
Klik om te vergroten...
Is het nu ook van belang dat ik sowieso stop? Ik kan er echt niet van slapen…
S
SniffisnaffiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

misschien heel raar maar ik heb hele rare dingen meegemaakt met 3mmc, je kan wel zeggen traumatische dingen. Tijdens het gebruik super leuk allemaal totdat een vriend van mij hele rare aanvallen begon te krijgen en probeerde dit ook te verbergen. Wat ik zag in mijn ooghoeken hij kreeg een opgezwolle nek en trok een hele enge gezicht, ik ben er oprecht zo bang van geworden. Heletijd enge en rare gezichten.
Je denkt kan het nog gekker? Ja
Die week erop een vriendin van mij precies het zelfde toen we wouden slapen, heletijd raar zingen en heel lang mij aanstaren als ik niet kijk. Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen wat hier gebeurd zodat ik dit een plaats kan geven?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sniffisnaffi zei:
Hey,

misschien heel raar maar ik heb hele rare dingen meegemaakt met 3mmc, je kan wel zeggen traumatische dingen. Tijdens het gebruik super leuk allemaal totdat een vriend van mij hele rare aanvallen begon te krijgen en probeerde dit ook te verbergen. Wat ik zag in mijn ooghoeken hij kreeg een opgezwolle nek en trok een hele enge gezicht, ik ben er oprecht zo bang van geworden. Heletijd enge en rare gezichten.
Je denkt kan het nog gekker? Ja
Die week erop een vriendin van mij precies het zelfde toen we wouden slapen, heletijd raar zingen en heel lang mij aanstaren als ik niet kijk. Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen wat hier gebeurd zodat ik dit een plaats kan geven?
Klik om te vergroten...
Te veel drugs en te weinig slaap. Tekenen van psychose.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sniffisnaffi zei:
Is het nu ook van belang dat ik sowieso stop? Ik kan er echt niet van slapen…
Klik om te vergroten...
Wil je hier nog mee doorgaan nadat je dit hebt meegemaakt dan? Ik zou er mee stoppen voordat het te laat is. Ik heb al te veel mensen naar de getver zien gaan door die k*t drug. Het is het niet waard man..
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sniffisnaffi zei:
Is het nu ook van belang dat ik sowieso stop? Ik kan er echt niet van slapen…
Klik om te vergroten...

Wat Dupont zegt zou goed kunnen: psychose.
Kan ook zijn dat je een paniekstoornis hebt ontwikkeld. Of al had en dat is versterkt.

Punt lijkt me duidelijk: stoppen.
Niet iedereen kan even "goed" tegen drugs.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sniffisnaffi zei:
Is het nu ook van belang dat ik sowieso stop? Ik kan er echt niet van slapen…
Klik om te vergroten...
Dat klinkt als een uitstekend plan. Als je doorgaat met gebruiken kan het erger worden.

Lukt het stoppen nou niet ondanks dat de uitwerking vervelend voor je is, ga dan even bij de huisarts langs voor verslavingshulp.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."