#1
Hoeveel gram heb je erin geflikkerd?
Het is zeker niet meer mogelijk die nu nog in te vriezen na 2 dagen of wel?Per plak verpakken en invriezen. Paar jaar houdbaar!
Hoelang had je het bewaard?Ik heb het in de vriezer bewaard. Dat was boterkoek, kan ook met cake neem ik aan. Word wel taai natuurlijk.
Jawel hoorHet is zeker niet meer mogelijk die nu nog in te vriezen na 2 dagen of wel?
12,5 gramHoeveel gram heb je erin geflikkerd?
Ik kan geen 12 plakken in zo’n korte tijd eten. Ik sliep na de eerste plak 15 uur.. 😅Gewoon opeten bro
Niks gewend bro, tolerantie opbouweeenIk kan geen 12 plakken in zo’n korte tijd eten. Ik sliep na de eerste plak 15 uur.. 😅
Ik smoke al 4 jaar, heb nooit tolerantie opgebouwd gek genoeg. Heb nog steeds genoeg aan een halve joint thuis en dan pak ik hem later weer eens op.Niks gewend bro, tolerantie opbouweeen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."