Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacecake bewaren

Spacecake bewaren

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel gram heb je erin geflikkerd?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het in de vriezer bewaard. Dat was boterkoek, kan ook met cake neem ik aan. Word wel taai natuurlijk.
m
mistakemakerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Per plak verpakken en invriezen. Paar jaar houdbaar!
Klik om te vergroten...
Het is zeker niet meer mogelijk die nu nog in te vriezen na 2 dagen of wel?
m
mistakemakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ei-Salade zei:
Ik heb het in de vriezer bewaard. Dat was boterkoek, kan ook met cake neem ik aan. Word wel taai natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Hoelang had je het bewaard?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
snuifsessies zei:
Het is zeker niet meer mogelijk die nu nog in te vriezen na 2 dagen of wel?
Klik om te vergroten...
Jawel hoor
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het ruim 6 maanden bewaard en na 5 dagen ingevroren.
m
mistakemakerLid
01-01-2024, 00:00
#7
LiveFastDieYoung zei:
Hoeveel gram heb je erin geflikkerd?
Klik om te vergroten...
12,5 gram
m
mistakemakerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haaii,

Ik heb eergister voor het eerst in mijn leven spacecake gemaakt en geprobeerd.
Ik ben zo trots dat het is gelukt. Hij is misschien niet perfect, maar met alle websites die iets anders zeiden en blindelings beginnen met wietboter maken ben ik erg onder de indruk van de uitkomst.

Nou vroeg ik me af: Hoe bewaar je de plakken cake het beste en hoelang is het ongeveer houdbaar?

Ook ben ik benieuwd hoeveel gram jullie in een cake doen haha

Groetjes,
Snuifsessies
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon opeten bro
m
mistakemakerLid
01-01-2024, 00:00
#10
LiveFastDieYoung zei:
Gewoon opeten bro
Klik om te vergroten...
Ik kan geen 12 plakken in zo’n korte tijd eten. Ik sliep na de eerste plak 15 uur.. 😅
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#11
snuifsessies zei:
Ik kan geen 12 plakken in zo’n korte tijd eten. Ik sliep na de eerste plak 15 uur.. 😅
Klik om te vergroten...
Niks gewend bro, tolerantie opbouweeen
m
mistakemakerLid
01-01-2024, 00:00
#12
LiveFastDieYoung zei:
Niks gewend bro, tolerantie opbouweeen
Klik om te vergroten...
Ik smoke al 4 jaar, heb nooit tolerantie opgebouwd gek genoeg. Heb nog steeds genoeg aan een halve joint thuis en dan pak ik hem later weer eens op.
Mijn ogen waren vuurrood door die cake en ik was echt heel stoned, meer dan 1 plakje heb ik echt niet nodig.
Geef het nu maar weg aan mensen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Per plak verpakken en invriezen. Paar jaar houdbaar!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."