Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsquetiapine recreatief

quetiapine recreatief

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
w
waar is de ...?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hi guys
ik heb nu sinds een tijdje quetiapine op recept 50mg nu vroeg ik me af kan ik dit ook snuiven en krijg je er dan een soort roes van is het het waard om het te snuiven?
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou het zeker niet snuiven. Als je meer een roes wilt (is eigenlijk ook niet goed, dat staat ook op de verpakking) alcohol erbij drinken.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
waar is de ...? zei:
hi guys
ik heb nu sinds een tijdje quetiapine op recept 50mg nu vroeg ik me af kan ik dit ook snuiven en krijg je er dan een soort roes van is het het waard om het te snuiven?
Klik om te vergroten...
Quetiapine is een dopamine receptor agonist, het verminderd spanning van psychoses en wanen en maakt je rustiger, maar het heeft geen recreatieve waarde en geen roes.

Ze zijn omhuld in filmomhulde coatings die je kapot moet maken. Als je het dan snuift snuif je schadelijke bijdmiddelen in.
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb geen account maar voor hier op te reageren heb ik toch een account gemaakt luister dus allemaal goed naar dit mensen.

Ff wat info:
De meeste mensen 8/10 die het de eerste weken nemen kunnen er niet op wakker blijven en dan een groot deel na 6 maanden nog niet.
Ik kon er op wakker blijven wat ik een leuke space vind onder coke dus ik wou het eens snuiven omdat ik niet het hele effect meer ervaarde maar dat doe ik nooit meer en jij moet het ook nooit doen!


Quetiapine/Seroquel zou ik NIET snuiven je gaat er niet dood van maar ik heb het een keertje gedaan en het is een doodservaring je krijgt 2 uur lang steken in uw hoofd en geloof mij dat was een hell.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."