#1
Probeer om vol te houden en afleiding te zoeken als je cravings krijgt.....dit is zoooo ontzettend belangrijk!
Niet nemen is natuurlijk het beste.
Met het tijdsverloop wordt de zucht echt minder. Maar het kost tijd en moeite, dat zul je moeten accepteren.
Alle sterkte toegewenst, en houd ons op de hoogte aub!
Niet nemen is natuurlijk het beste.
Met het tijdsverloop wordt de zucht echt minder. Maar het kost tijd en moeite, dat zul je moeten accepteren.
Alle sterkte toegewenst, en houd ons op de hoogte aub!