Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik ongeveer 2 jaar coke 2 jaar te veel natuurlijk eerst sporadisch, maar met de tijd dagelijks. als ik nu mijn neus snuit is het witgroen slijm, maar sinds donderdag ook zwart erbij . Gisteren niets meer durven nemen zelfs, wel heel ellendig nu en neus, sinussen alles doet pijn Komt dit door de coke of toch gewoon door het roken?"
"Speedboot1993 zei: Ik ben er bijna 100% zeker van dat dit komt door te snuiven. Zeker als je elke dag gebruikt! Je neus kan nog niet herstellen en BAM daar is de volgende lading coke al weer. Dat stapelt zich op tot je uiteindelijk een gaatje in je tussenschot krijgt. Dat zwarte is waarschijnlijk gewoon heel donker bloed. Mijn vriend is 6j verslaafd geweest aan de coke en helaas heeft hij ook al een gat in zijn tussenschot. Hij heeft me verteld dat hij ook verschrikkelijk vieze dingen uit zijn neus heeft zien komen. Ik zou dus zeggen let op! Zoek hulp, bij naasten maar ook therapeutische hulp. Klik om te vergroten... ja klopt heb inderdaad een gaatje nu , wil zo graag stoppen , maar als ik stop doet ademen door mij n neus zo een pijn aan mijn sinussen en echt heel ellendig ervan donderdag naar de kno arts spannend"
"Menace zei: Is gestold bloed waarschijnlijk . De pijn komt ook pas als je tijdje niet meer snuift. Coke heeft een verdovende werking en wordt soms ook versneden met lidocaine bijvoorbeeld. Ik trok toen een stuk uit mn neus en dat bleek het tussenschotje te zijn. Je hebt soms niet eens door hoe slecht je neus er aan toe is tot je stopt met gebruik. Ik heb dit als zeer pijnlijk ervaren vooral bij koud weer. Nu zit er een gat. Hier kun je prima mee leven maar als je er niets aan doet zal je neusbrug instorten met alle gevolgen van dien. Het is het allemaal niet waard. Klik om te vergroten... ja heb het al bekeken met een grote lamp, ik schaam me dood hoe erg het er uit ziet.. het is gewoon 1 groot open gat"
"Heyla, ik ben jammer genoeg al 1,5 jaar verslaafd aan ghb.. ik zit op invaliditeit waardoor ik altijd thuis ben Hoe kan ik hier ooit mee stoppen? Ik slaap maar 2-3 uurtjes en dan wordt ik wakker voor nog een dosis ghb Minderen lukt me wel dan neem ik maar 2-3 ml per 2,5uur Maar dat lukt natuurlijk enkel als ik een bezigheid heb Als ik alleen ben neem ik in de avond al makkelijk 3ml per uur als ik al 2 uur niets meer heb genomen merk ik dat meteen door de enorme zweetaanvallen en trillende handenen voel ik me heel onrustig wil er zo graag mee stoppen want intussen draait mijn hele leven rond de ghb pff Iemand tips & tricks? thnx"
"Durf er niet mee naar de huisarts gaan schaam me dood.. en ik wil zeker geen afkickkliniek in"