Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4mmc en operatie

4mmc en operatie

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste mok gezette koffie Douwe Egberts goudmerk en een zolmitriptan 2, 5 mg.
Die verdomde migraine ook.....
G
GekkeHenkie0169Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een sleutelpunt 3mmc en een sleutelpunt ketamine genomen 60 uur voor mijn operatie. Ook heb ik 6 dagen voor de operatie een jointje gerookt, de operatie gaat om 2 spuiten in mijn arm en geen complete narcose. Andere weekenden gebruik ik wel een stuk meer en weet niet of dit nog invloed heeft op de snelheid dat het mijn systeem uit gaat. Ik ga dit sowieso ook in het ziekenhuis zelf nog vertellen en het overleggen met de anesthesist.

Ik vroeg me af of iemand hier iets over weet voor ik naar het ziekenhuis ga.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou dit zo vroeg mogelijk overleggen met de anesthesist. Het is een bestje asociaal om daar mee te wachten tot vlak voor de operatie. Wellicht betekent het dat je operatie uitgesteld moet worden, en dan is het wel zo prettig als daar in de planning rekening mee kan worden gehouden. Scheelt weer voor de wachtlijsten.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het overleggen met de medisch specialist. Lees: morgen even bellen.
Je wilt niet hebben dat je bv door gebruik hartritmestoornsisen oid krijgt of de narcose niet werkt zoals het hoort.
Vooral omdat je niet weet wat 3mmc precies is/doet met narcose. Ketamine weet ik niet, dat is in principe een narcosemiddel :) (maar dat wilt niet zeggen dat het een goeie match is).

Kortom: geen risico lopen en bellen morgenvroeg
G
GekkeHenkie0169Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik hun kan bellen om de tijd (ga uit van 8.00 ‘s ochtend met de tijd die ik reken van gebruik) af te spreken zal ik het ook meteen doorgeven
G
GekkeHenkie0169Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Er zit namelijk best wat haast achter omdat mijn bot al 3.5 week gebroken is en weggezakt maar ook dit moet ik dan vragen aan de anesthesist wat meer risico’s heeft
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
GekkeHenkie0169 zei:
Als ik hun kan bellen om de tijd (ga uit van 8.00 ‘s ochtend met de tijd die ik reken van gebruik) af te spreken zal ik het ook meteen doorgeven
Klik om te vergroten...

Top. Dan neem jezelf geen risico.
En als het uitgesteld moet worden is dat jammer maar wel beterder.
Zal iemand anders op de wachtlijst je denk ik dankbaar zijn :wink:
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Uit ervaring kan ik vertellen dat toen ik onder narcose moest en ik 40 of 48 uur (weet ik niet meer helemaal zeker) daarvoor voor het laatst 3-MMC gebruikt had het werd uitgesteld

Better safe than sorry.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#9
GekkeHenkie0169 zei:
Er zit namelijk best wat haast achter omdat mijn bot al 3.5 week gebroken is en weggezakt maar ook dit moet ik dan vragen aan de anesthesist wat meer risico’s heeft
Klik om te vergroten...
En, dat had je waarschijnlijk zelf ook al wel bedacht, als je wacht op een operatie en je maakt je zorgen over de toestand van je borbreuk dan kun je maar beter even van de zooi afblijven.
G
GekkeHenkie0169Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Lezen en leren zei:
En, dat had je waarschijnlijk zelf ook al wel bedacht, als je wacht op een operatie en je maakt je zorgen over de toestand van je borbreuk dan kun je maar beter even van de zooi afblijven.
Klik om te vergroten...
Ja klopt, dat heet helaas verslaafd zijn, ik had al expres niks meegenomen naar het festival maar kreeg het aangeboden en dacht er niet bij na
G
GekkeHenkie0169Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Torchic zei:
Uit ervaring kan ik vertellen dat toen ik onder narcose moest en ik 40 of 48 uur (weet ik niet meer helemaal zeker) daarvoor voor het laatst 3-MMC gebruikt had het werd uitgesteld

Better safe than sorry.
Klik om te vergroten...
Ik ga het meemaken, gezondheid op nummer één natuurlijk en als dat betekend dat hij verschoven moet worden was dat m’n eigen fout en heb ik het dan zelf gedaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."