Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlaasprobleem ritalin coke

Blaasprobleem ritalin coke

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SosseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,
Ik heb adhd en neem elke dag Ritalin. Ik heb pillen van 20mg maar zo hier en dan werk ik er wel wat meer naar binne dan 1. Ik drink dan ook meestal koffie en/of energie maar ik merk dan dat ik vrijwel meteen na het drinken kei nodig moet zeiken en meestal blijf ik pissen zelfs als ik “gestopt” ben. Ik gebruik buiten mn medicatie dagelijks wiet en 1 keer in het weekend eens een goeie berg sos. Is dit dan de ritalin die zo kloot met mijn blaas? En heeft nog iemand dit? Huisarts wist er geen info over.
T
TheRealJJ79Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, Google het even en dan kan je het eea vinden. Keta schijnt ook hetzelfde te kunnen veroorzaken.
S
SosseLid
01-01-2024, 00:00
#3
TheRealJJ79 zei:
Ja, Google het even en dan kan je het eea vinden. Keta schijnt ook hetzelfde te kunnen veroorzaken.
Klik om te vergroten...
ja van keta wist ik maar zelfs de huisarts kende deze bijwerking niet en online vind ik eig ook niets nuttigs dus maar gwn hopen dat het vanzelf weg gaat 😁
T
TheRealJJ79Lid
01-01-2024, 00:00
#4
die huisartsen weten ook niet alles. maar. hoop voor je dat het weg gaat
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
sytze zei:
Is dit dan de ritalin die zo kloot met mijn blaas?
Klik om te vergroten...

Nog nooit gehoord dat ritalin blaasproblenen veroorzaakt.
Zoals bv bij ketamine wel bekend is.

Wiet en ritalin kan wel zorgen voor extra sufheid bij adhd geloof ik.
Extra sufheid kan betekenen dat de blaas spier meer ontspannen is en het daar door makkelijker weg loopt dan wel lui wordt.
S
SamuraiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sosse zei:
Hey,
Ik heb adhd en neem elke dag Ritalin. Ik heb pillen van 20mg maar zo hier en dan werk ik er wel wat meer naar binne dan 1. Ik drink dan ook meestal koffie en/of energie maar ik merk dan dat ik vrijwel meteen na het drinken kei nodig moet zeiken en meestal blijf ik pissen zelfs als ik “gestopt” ben. Ik gebruik buiten mn medicatie dagelijks wiet en 1 keer in het weekend eens een goeie berg sos. Is dit dan de ritalin die zo kloot met mijn blaas? En heeft nog iemand dit? Huisarts wist er geen info over.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het een bijwerking is van het medicijn. Ik heb zelf in ieder geval dat als ik 3mmc, ritalin of speed heb gebruikt dat ik al mijn vocht eruit pis. Wat ik ook drink gaat binnen 20 minuten eruit. Ik hoop dat je hier nog wat aan hebt haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."