Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiauw

Miauw

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Halloappeltje zei:
33.
Ga denk ik 3/4x per jaar naar een festival waarbij ik of mdma gebruik in poedervorm of xtc. Laatste keer gebruik was half jaartje geleden.
Gezien bij mij de mdma en/of xtc altijd te hard inkomt wil ik gaan voor iets lichters, vandaar mijn vraag.
Klik om te vergroten...
Ah ha ik snap m, je bent benieuwd naar miauw? T meeste wat tegenwoordig
verkocht is;

3-CMC.
2-MMC.
2-CMC.
Ik raad je ook aan om even dit te bekijken en jezelf in de cathinones verdiept https://psychonautwiki.org/wiki/Substituted_cathinones
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zeemeerman zei:
Poesjes 😜
Klik om te vergroten...
Katers
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Halloappeltje zei:
33.
Ga denk ik 3/4x per jaar naar een festival waarbij ik of mdma gebruik in poedervorm of xtc. Laatste keer gebruik was half jaartje geleden.
Gezien bij mij de mdma en/of xtc altijd te hard inkomt wil ik gaan voor iets lichters, vandaar mijn vraag.
Klik om te vergroten...
Binnenkort allemaal verboden, maar erg veel mis je er niet aan naar mijn mening helemaal nu 4/3 mmc al verboden zijn en amper te krijgen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er valt niks te zeggen over Miauw.
De glorie periode lijkt voorbij.
Veel teveel dealers met versneden spul, verhalen dat 3m vroeger veel beter was, etc etc...


Plus, het is een (te) verslavend goedje voor sommige mensen. Zorg dat jij er geen slachtoffer van wordt.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alles beter dan Corona.

On topic: ik zou voor 3-FA gaan. Rustige dosis (oraal) zo ongeveer 40 tot 50 mg.
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er zijn echt al zoveel topics.
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ondertussen wat feestjes meegemaakt (10 jaar later). Bekend met xtc, mdma en speed. Benieuwd naar miauw. Wie praat me bij? (Eerlijke ervaringen)
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Halloappeltje zei:
Ondertussen wat feestjes meegemaakt (10 jaar later). Bekend met xtc, mdma en speed. Benieuwd naar miauw. Wie praat me bij? (Eerlijke ervaringen)
Klik om te vergroten...
Er staat zat in het topic “Research Chemicals” of in het topic “Drugs”.
°wat is je specifieke vraag over miauw?

°Hoe oud ben je als ik vragen mag?

°Aan je tekst te lezen lijkt het alsof je 10 jaar geleden voor t laatst gebruikt hebt?

ik mis een beetje context
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh jammer het miauw topic gaat niet over 😻
🤪
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zeemeerman zei:
Oh jammer het miauw topic gaat niet over 😻
🤪
Klik om te vergroten...
Kutjes?
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Zeemeerman zei:
Poesjes 😜
Klik om te vergroten...
Gleufies🍑
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Shinyzappy zei:
Kutjes?
Klik om te vergroten...
Poesjes 😜
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shinyzappy zei:
Er staat zat in het topic “Research Chemicals” of in het topic “Drugs”.
°wat is je specifieke vraag over miauw?

°Hoe oud ben je als ik vragen mag?

°Aan je tekst te lezen lijkt het alsof je 10 jaar geleden voor t laatst gebruikt hebt?

ik mis een beetje context
Klik om te vergroten...
33.
Ga denk ik 3/4x per jaar naar een festival waarbij ik of mdma gebruik in poedervorm of xtc. Laatste keer gebruik was half jaartje geleden.
Gezien bij mij de mdma en/of xtc altijd te hard inkomt wil ik gaan voor iets lichters, vandaar mijn vraag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."