Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en kinderen

Drugs en kinderen

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
PapaverMan zei:
Ik ben daar altijd heel voorzichtig in met mn (inmiddels ex)vriendin. Nooit seks als ze vruchtbaar was. Kende dr cyclus beter dan zij zelf. Hoewel ook dat natuurlijk niet waterdicht is. Denk dat mn gebruik mij ook minder vruchtbaar maakte wat dat betreft want verbaasd me ergens wel dat het in al die jaren nooit is mis gegaan.

Em ja uiteindelijk is de invloed van bewuste opvoed keuzes sowieso beperkt. Je doet wat je kan neem ik aan.
Klik om te vergroten...

Ik had er binnen no time 3, en ze kon bijna geen kids krijgen hoor ik er nog zeggen haha, heb er snel een knoop in laten leggen!

Ondanks dat ik weleens gebruikte, zijn ze super gelukkig.

Opvoeden is een kunst, vader worden dat ben je zo. Maar papa zijn moet je verdienen!
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eve's drop zei:
Ik had er binnen no time 3, en ze kon bijna geen kids krijgen hoor ik er nog zeggen haha, heb er snel een knoop in laten leggen!

Ondanks dat ik weleens gebruikte, zijn ze super gelukkig.

Opvoeden is een kunst, vader worden dat ben je zo. Maar papa zijn moet je verdienen!
Klik om te vergroten...
Ja vriend van me heeft zn kind door verslaving icm vechtscheiding een paar maanden niet gezien. Eerste dat zn dochter zei toen ze weer samen waren was 'mijn papa is lief'. Dan breek je wel ff hoor.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
PapaverMan zei:
Ja vriend van me heeft zn kind door verslaving icm vechtscheiding een paar maanden niet gezien. Eerste dat zn dochter zei toen ze weer samen waren was 'mijn papa is lief'. Dan breek je wel ff hoor.
Klik om te vergroten...

Shit man, heftig!

Ik ben door dik en dun gekropen met mijn vriendin, we hebben wat moeten doorstaan.
Maar we zijn altijd samen de strijd aangegaan!

Net nog samen met mijn dochter in de auto van karate zien we een hondje wat leek op ons eerste hondje en zegt ze "toen ze dood ging moest je huilen he papa en je huilt nooit"

Dat heeft zo'n indruk gemaakt op haar, maar altijd knuffelen en handjes vasthouden, want voor je het weet staan ze er alleen voor in de wereld (als je begrijpt wat ik bedoel)
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm , ze weten nu iig dat ik vroeger wel eens wat gedaan heb, we waren bij een vriend van me, en de nieuwe vriendin van die vriend hield vol dat ze me ergens van kende, komt ze na een half uur uit de kamer met een aftermovie van thunderdome van een jaar of 20 geleden waar ik in zit, toen de kinderen dat zagen was het ze volgens mij vrij duidelijk 🙈 binnenkort maar een keertje voorzichtig over hebben met de oudste🤣
S
StarwindLid
01-01-2024, 00:00
#5
miles zei:
In hoeverre vertel je kinderen over je gebruik, en dan heb ik het vooral over recreatief gebruik.
Mijn oudste is vrij intelligent en erg nieuwsgierig, als dingen in het nieuws zijn vraagt ze regelmatig uitleg over hoe dingen precies zitten, ik leg dit zo neutraal mogelijk uit maar ik merk ook dat mijn eigen mening over dingen mijn verhaal toch af en toe beïnvloed.
Nu worstel ik een toch een klein beetje met wat voor antwoord ik zal geven op het moment dat ze naar mijn eigen ervaringen en gebruik gaat vragen.
Kan nooit lang meer duren voor ik die vraag krijg als ze straks naar de middelbare school gaat🙈
Klik om te vergroten...
Ik heb jaren geleden dus die vraag gekregen van mijn zoon. Wat heb ik gedaan??? Voor ons samen een lekkere joint gerookt. Wat ik eigenlijk nooit meer doe. Mar voor hem ik wilde dat ie geen geheimen naar me had. Afwijzen of veroordelen is het laatste wat je moet doen. Nee precies andersom. Met een veilige mindset en veilige setting bij zijn vader zelf thuis. zijn ervaring opdoen was een schot in de roos..... Natuurlijk heeft hij een tijdje gehad buiten de deur. Maar de paar keer xtc. en wat truffeltje zijn een onvergetelijke tijd voor ons samen geweest.... Nu is ie achter in de 20... en zelfs koffie laat ie nog staan. niks helemaal niks meer. geen alcohol niets. Zou ik het dan toch goed hebben gedaan???? De man dankt me er voor Pa wat een leuke tijd. Nu tijd voor andere doelen. En onze band???? Perfect gewoon.....
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn ouders deden altijd alsof ze het nog nooit gedaan hadden maar ik kwam er uiteindelijk door mijn eigen gebruik achter dat zij het wel hebben gedaan. Als voorbeeld: ik ontwikkelde na lange tijd speed een raar kuchje, mijn vader heeft dat kuchje een paar jaar gehad. Het klonk exact hetzelfde, toeval? :').

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."