#1
Over het algemeen zijn hoge pieken gevaarlijker. Dus wat dat betreft kun je beter je dosis beter spreiden.
Getest. MHeb je het laten testen? Of op straat gekocht?
Jazeker. Is gewoon een hoge dosis. 300mg. Altijd. Maar er past 100mg per capsule..Weeg je het af?
Topic nummer 22 van je over 3mmc. Een dit is een dubbeltopic van je topic van juli dit jaar.
Terugkijkend in je postgeschiedenis zou ik me als ik jou was eerder zorgen maken over je geheugen dan over de beste manier van het innemen van je capsules.
Je hebt al waarschuwingen én een korte ban gehad voor het openen van aanzienlijke aantallen topics over hetzelfde onderwerp. Zonder effect blijkbaar. Wat denk jij dat wel zou helpen?
Ben je op de hoogte van het bestaan van een zoekfunctie en het kunnen terugkijken van je eigen berichten via je profiel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."