Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe 3mmc slikken

Hoe 3mmc slikken

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Over het algemeen zijn hoge pieken gevaarlijker. Dus wat dat betreft kun je beter je dosis beter spreiden.
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je het laten testen? Of op straat gekocht?
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#3
hansie24 zei:
Heb je het laten testen? Of op straat gekocht?
Klik om te vergroten...
Getest. M
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#4
300mg best hoge dosis al neem je het niet vaak...
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hai een vraag.

Als ik 3mmc gebruik doe ik het altijd in capsules. Nu heb ij best kleine capsules.

Wil ik eem goeie dosis nemen moet ik daarvoor 3 capsules vullen. En die nemen.

Maar nu is me best opgevallen op de manier hoe ik de capsules neem dat dat uitmaakt.

Dus ik neem er 2 tergelijk en ik wacht 10 m'n met de 3. Dat het een ander effect geef als bijv alle 3 tergelijk.

Nu weet ik niet wat de beste manier is. Alle 3 tergelijk of tijd er tussen laten zitten zoals 5 m'n zodat de capsules elkaar ni in de weg zitten.

Iemand een verklaring of een idee wat het beste is?

Thanks
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Weeg je het af?
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#7
hansie24 zei:
Weeg je het af?
Klik om te vergroten...
Jazeker. Is gewoon een hoge dosis. 300mg. Altijd. Maar er past 100mg per capsule..

Maar slik ik alles tergelijk of er effe 5 m'n tussen laten zitten. Heh echt Gemert dat het effect heeft.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Topic nummer 22 van je over 3mmc. Een dit is een dubbeltopic van je topic van juli dit jaar.

Terugkijkend in je postgeschiedenis zou ik me als ik jou was eerder zorgen maken over je geheugen dan over de beste manier van het innemen van je capsules.

Je hebt al waarschuwingen én een korte ban gehad voor het openen van aanzienlijke aantallen topics over hetzelfde onderwerp. Zonder effect blijkbaar. Wat denk jij dat wel zou helpen?

Ben je op de hoogte van het bestaan van een zoekfunctie en het kunnen terugkijken van je eigen berichten via je profiel?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Topic nummer 22 van je over 3mmc. Een dit is een dubbeltopic van je topic van juli dit jaar.

Terugkijkend in je postgeschiedenis zou ik me als ik jou was eerder zorgen maken over je geheugen dan over de beste manier van het innemen van je capsules.

Je hebt al waarschuwingen én een korte ban gehad voor het openen van aanzienlijke aantallen topics over hetzelfde onderwerp. Zonder effect blijkbaar. Wat denk jij dat wel zou helpen?

Ben je op de hoogte van het bestaan van een zoekfunctie en het kunnen terugkijken van je eigen berichten via je profiel?
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."