#1
Dat begint bijna te branden op die temperatuur is mijn ervaring. Ik ging zelf nooit boven de 210. Ook werden mijn vapers echt snel vies rond die temperaturen. Persoonlijk vond ik hogere temperaturen ook wel wat betere high geven en lekker als roken aanvoelen bijna.Ik heb een Pax 3. Deze kan ingesteld worden op een max. temperatuur van 215 graden. Ik vind dat zelf een prettige temperatuur om wiet te vapen, maar ik vraag me wel eens af of er dan toch niet een deel van de wiet wordt verbrand, in plaats van verdampt. Weet iemand dat?
Maar mijn lievelings temperatuur schat ik op 190 tot 200⁰c.
180 ⁰c is ook niet verkeerd trouwens en dan komen de smaken beter naar voren. Eerste trekjes doen weinig, maar bij 5de trek ga je wel lekker. Vervolgens kun je dan nog even naar 210⁰c om resten eruit te trekken
