Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBorstvoeding en XTC

Borstvoeding en XTC

41 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Ok je mag m’n tiet wel lenen maar verder ga ik niet.
Klik om te vergroten...
Mag het een tietje meer zijn please?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
JanDeBrandweerman zei:
Mensen hebben een mond, geen bek juffrouw.
Klik om te vergroten...
šŸ˜‚
En vrouwen zijn individuen, geen baar en opvoedmachines. Nou goed.

JanDeBrandweerman zei:
Waar heb ik dat gezegd dan?
Klik om te vergroten...
De post waar je me nu uit citeert is toch duidelijk een overdrijving vanuit mij om versimpelt te laten zien wat je Ʃƭgenlijk zegt, niet iets wat je feitelijk zegt haha.

Maar het komt er wel op neer: JĆ­j vindt het een probleem dat vrouwen meer werken en minder kinderen krijgen omdat dat volgens jou slecht is voor de kapitalistische groei economie die jĆ­j niet wil ondervangen met arbeidsmigranten… Dat is wat je in je vorige post van vanmorgen aangaf.
Tsja ik kan dan alleen maar denken: vet jammer dat je geen baarmoeder hebt, dan kun je het zelf oplossen.

JanDeBrandweerman zei:
Ik wil gewoon niet gedumpt worden in een bejaardehuis als ik 70 ben, liever dat mijn kinderen voor mij zorgen uit dankbaarheid dan een onbekend persoon die het alleen doet voor een salaris.
Klik om te vergroten...
Prima, das jouw keuze toch? En blijkbaar heb je een partner die er hetzelfde in staat, goed geregeld. Dan moet ie nog maar wel hopen dat je kinderen dat later ook kunnen en willen natuurlijkšŸ¤·šŸ»ā€ā™€ļø Maar dat heeft helemaal geen zak te maken met dat andere vrouwen wel of niet willen werken.

JanDeBrandweerman zei:
Ik wil kinderen hebben en ze een gezonde opvoeding schenken, dan moet ik een salaris verdienen waardoor mijn vrouw niet hoeft te werken, momenteel zit ik een situatie waar ik te weinig werk en daar is moeilijk verandering in te brengen.
Klik om te vergroten...
Oke good for you. Komen jullie vast wel uit.
Ik wil een leuke carriĆØre en mezelf blijven ontwikkelen in mijn kennis en kunnen. En dan zie ik wel of kinderen daar ook bij passen, dat is nu eenmaal niet mijn grootste wens… waarom is dat voor jou een probleem?

JanDeBrandweerman zei:
Dit is letterlijk wat er gebeurt.
Klik om te vergroten...
En waarom is dat voor jou een probleem?

JanDeBrandweerman zei:
Ik ben niet bang van immigranten, ik ben er zelf eentje grapjas. Ik denk gewoon dat niemand van ze zich hier werkelijk thuisvoelt, dat Nederland gezellig is en de mensen hier lief zijn maakt daar weinig verschil in, oost west thuis best.
Klik om te vergroten...
Je vult wel erg veel in voor anderen he…
Voel jij je niet thuis? Wil jij liever terug?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."