Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMinder bekende tips voor Harm Reduction.

Minder bekende tips voor Harm Reduction.

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuffelaar zei:
Als je echt geen buisje hebt kan je ook post-its gebruiken.
Klik om te vergroten...
In de lijm van post-its zit PFAS 😱
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
In de lijm van post-its zit PFAS 😱
Klik om te vergroten...
Mannnn. Goeie harm reduction tip.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
In de lijm van post-its zit PFAS 😱
Klik om te vergroten...
Binnenkort niet meer 😁

news.3m.com

3M to Exit PFAS Manufacturing by the End of 2025

3M (NYSE: MMM) today announced it will exit per- and polyfluoroalkyl substance (PFAS) manufacturing and work to discontinue the use of PFAS across its product portfolio by the end of 2025. 3M's...
news.3m.com news.3m.com

Al zijn er natuurlijk veel betere alternatieven.

Ik had er zo een stuk of 15 maar heb de meerderheid uitgedeeld aan vrienden en soms onbekenden.


N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Binnenkort niet meer 😁

news.3m.com

3M to Exit PFAS Manufacturing by the End of 2025

3M (NYSE: MMM) today announced it will exit per- and polyfluoroalkyl substance (PFAS) manufacturing and work to discontinue the use of PFAS across its product portfolio by the end of 2025. 3M's...
news.3m.com news.3m.com

Al zijn er natuurlijk veel betere alternatieven.

Ik had er zo een stuk of 15 maar heb de meerderheid uitgedeeld aan vrienden en soms onbekenden.


Klik om te vergroten...

Ik had een glazen snuifbuis zoals deze:
Screenshot_20241003-194836~(1).jpg

Helaas is die kapot gegaan toen ik die in mijn legging had gestopt (want geen zakken), en ik later verket naar de wc ging en even vergat dat er nog wat in mijn onderbroek zat.

Dus, harm-reductiontip:
Geen glazen snuifbuisjes in je legging doen als je aan de ketamine zit.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ik had een glazen snuifbuis zoals deze:
Bekijk bijlage 62000

Helaas is die kapot gegaan toen ik die in mijn legging had gestopt (want geen zakken), en ik later verket naar de wc ging en even vergat dat er nog wat in mijn onderbroek zat.

Dus, harm-reductiontip:
Geen glazen snuifbuisjes in je legging doen als je aan de ketamine zit.
Klik om te vergroten...
Kon je er tenminste nog restjes keta uit snuffelen?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Kon je er tenminste nog restjes keta uit snuffelen?
Klik om te vergroten...
Nee met de snuifbuis had ik 4-MMC gesnoven maar die was al ruimschoots op gegaan.

Ketamine snuif je met een lepel natuurlijk.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor de psychonauten onder ons die wel eens een wat zwaardere dosis psychedelica nemen:

Schrijf van tevoren duidelijk op een A4-vel wat je precies hebt ingenomen, hoeveel en op welk tijdstip. Leg dit op een goed zichtbare plek, zodat iedereen die je huis betreedt, deze informatie kan vinden in het geval van een noodsituatie.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
In tegenstelling tot wat vaak wordt geadviseerd, is het niet aangeraden om na het pluggen / boofen / booty slammen op je zij te gaan liggen, omdat dit de vloeistof verder naar binnen laat stromen en de effectiviteit vermindert.

Om de opname van de gekozen substantie door de endeldarm te bevorderen, kun je beter rechtop blijven staan of zitten. Dit houdt de vloeistof dichter bij de anus voor optimale absorptie.

Vergeet niet je bilspieren samen te knijpen… en stiekem -in the moment- even aan mij te denken. 😳
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Nee met de snuifbuis had ik 4-MMC gesnoven maar die was al ruimschoots op gegaan.

Ketamine snuif je met een lepel natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Ik doe dit altijd met een supersoaker 10000 in mijn neusgat
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Proxima zei:
Schrijf van tevoren duidelijk op een A4-vel wat je precies hebt ingenomen, hoeveel en op welk tijdstip. Leg dit op een goed zichtbare plek, zodat
Klik om te vergroten...
.....je vrij eenvoudig een fantastisch tripreport kunt schrijven de volgende dag πŸ˜€
K
Koning schepperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neus van binnen naar de kenker? Klein beetje vaseline in je neus smeren paar keer per dag. Net zo veel als je op je lippen zou smeren. Is het in no time weer over.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Als je na een avondje stimulantia opstaat met droge ogen door dehydratie, zet een emotioneel liedje op. De tranen helpen.
Klik om te vergroten...

Ik heb nou van deze oogdruppels besteld. Hopelijk werkt dat ook goed.

Screenshot_20250704_200602_Outlook.jpg
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
MyLittlePonyPack zei:
Ik heb nou van deze oogdruppels besteld. Hopelijk werkt dat ook goed.

Bekijk bijlage 66025
Klik om te vergroten...
Lijkt me nogal duur, nee?
Zou je gewoon in de apotheek of zelfs supermarkt kunnen halen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Lijkt me nogal duur, nee?
Zou je gewoon in de apotheek of zelfs supermarkt kunnen halen.
Klik om te vergroten...

Nee was maar een tientje, bij Kruidvat voor oogdruppels betaalde je iets van €13

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."