Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosering 3-mmc oraal

Dosering 3-mmc oraal

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
I
Innerpeace1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi!
Aankomende zaterdag gaan we met de vriendengroep naar een feest. Het is inmiddels 2 jaar geleden dat ik drugs heb gebruikt. Maar nu mag het wel weer :)
Het plan is om 3-mmc oraal te nemen in capsules/vloeitjes (bommetjes).
Ik kon op het forum eigenlijk niet concreet vinden wat een goede start dosis is, en wanneer en hoeveel bij te nemen.
Ik ben een vrouw, 54 kilo, wel ervaren. Maar zoals ik al zei; een tijdje geleden.
Groetjes!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
https://m.psychonautwiki.org/wiki/3-MMC

1760979097151.png
Wel een aanzienlijke kans dat je 3mmc geen 3mmc is, dus voorzichtig beginnen en bijnemen is denk ik aan te raden😊 Bijnemen zou ik doen als je denkt dat je piekt. Na ongeveer 1,5 uur dus.

Maar er zijn vast grootgebruikers die mij met hun ervaringen kunnen en willen aanvullen. Heb zelf 3mmc altijd gesnoven hehe.

Zie bijvoorbeeld
https://drugsforum.nl/threads/3mmc-oraal-doseren.76967/
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
https://m.psychonautwiki.org/wiki/3-MMC

Bekijk bijlage 67773
Wel een aanzienlijke kans dat je 3mmc geen 3mmc is, dus voorzichtig beginnen en bijnemen is denk ik aan te raden😊 Bijnemen zou ik doen als je denkt dat je piekt. Na ongeveer 1,5 uur dus.

Maar er zijn vast grootgebruikers die mij met hun ervaringen kunnen en willen aanvullen. Heb zelf 3mmc altijd gesnoven hehe.

Zie bijvoorbeeld
https://drugsforum.nl/threads/3mmc-oraal-doseren.76967/
Klik om te vergroten...
Wait whuuut? Jij hebt 3-mmc gesnoven? Ik dacht dat je enkel joints gebruikte 😄


OT: 54kg, zou toch niet veel hoger doseren dat 100mg om te beginnen.
Geen idee hoe ze 250mg als common beschouwen trouwens. 🤐
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Ik dacht dat je enkel joints gebruikte 😄
Klik om te vergroten...
Hahahahahahaha

Mafklapper😘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."