Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrappige situaties met drugs ;-)

Grappige situaties met drugs ;-)

7 antwoorden
833 weergaven
18-5-2026
D
DoorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat voor grappige herinneringen heb je, terwijl je aan het trippen was? (Hier langzaam een seizoen aan het afronden, met veel humor en zachtheid en benieuwd naar jullie ervaringen.)

Ik zal m afschieten.
Vorig jaar was ik (op mijn 42ste) voor het eerst van mijn leven in een nachtclub met XTC in Engeland.) En er was een man - ook aan dit middel - en we deden samen even een biertje en hij wilde graag meer. Hij vroeg, met zo'n Britisch accent: Can I give you a kiss? Nope. Can I give you a kiss in the neck? Nope. En toen wees ik aan: hier op mijn wang mag, waar hij een heel zacht kusje gaf. En toen was het wel weer genoeg en ging ik weer de dansvloer op.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na trainingsweken van ex werk in Noorwegen nog een weekje vakantie daar in de omgeving.
Dat werd behóóóórlijk après ski met de collega's. Die kroegen lagen op de piste.

Na teveel Jägermeister twee dienbladen onder mijn voeten gebonden en toen zo de berg af. Wat een geweldige maar levensgevaarlijke rit was dat. Ben vijftien jaar ofzo later nog steeds vol verbazing dat dat touw van een vlaggenmast bleef zitten in de gaten waar de serveerders hun duim en wijsvinger door deden
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had paddo broed gekocht. Daar had ik een bak van gemaakt.
Er kwam een heel ander soort uit dan ik verwacht had. Ze leken meer op kaalkopjes.
Sochtends had ik koppijn. Dus ik plukte wat verse paddos, at ze op en ging naar mn werk.
Ik had verwacht dat dit een microdosen was.
Maar het werd zo heftig, dat ik die vrijdag ochtend compleet zat te spacen en mn werk niet kon doen.
En ik was ook nog alleen met mn baas.
Ik voerde maar wat handelingen uit op de computer in de hoop dat hij niets door had.
Na 2 uur werd het minder en na 3 uur kon ik me weer focussen.
Ik was die middag vrij en ging meteen door naar de kapper.
Ik werd geknipt door een meid met stekeltjes haar die heel nors keek. Ze hield de schaar ook nog eens raar vast.
En toen kwam het 😐 Ik kreeg een huilbui van het lachen. De tranen spoten uit mn ogen. Het personeel en de klanten keken allemaal geschrokken alsof ik niet goed wijs was.
Ik legde uit dat ik moest lachen omdat ze de schaar zo apart vasthield.
Ze ging verder met knippen, maar toen gebeurde het weer.
Ze zei: "Mijnheer, zal ik vragen of iemand anders u wil knippen?".
Ik gaf aan dat het wel ging. En heb de rest van de knipbeurt omlaag gekeken.
Ik had niet verwacht dat de paddos nog werkten en kon wel door de grond zakken.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAutist zei:
Ik had paddo broed gekocht. Daar had ik een bak van gemaakt.
Er kwam een heel ander soort uit dan ik verwacht had. Ze leken meer op kaalkopjes.
Sochtends had ik koppijn. Dus ik plukte wat verse paddos, at ze op en ging naar mn werk.
Ik had verwacht dat dit een microdosen was.
Maar het werd zo heftig, dat ik die vrijdag ochtend compleet zat te spacen en mn werk niet kon doen.
En ik was ook nog alleen met mn baas.
Ik voerde maar wat handelingen uit op de computer in de hoop dat hij niets door had.
Na 2 uur werd het minder en na 3 uur kon ik me weer focussen.
Ik was die middag vrij en ging meteen door naar de kapper.
Ik werd geknipt door een meid met stekeltjes haar die heel nors keek. Ze hield de schaar ook nog eens raar vast.
En toen kwam het 😐 Ik kreeg een huilbui van het lachen. De tranen spoten uit mn ogen. Het personeel en de klanten keken allemaal geschrokken alsof ik niet goed wijs was.
Ik legde uit dat ik moest lachen omdat ze de schaar zo apart vasthield.
Ze ging verder met knippen, maar toen gebeurde het weer.
Ze zei: "Mijnheer, zal ik vragen of iemand anders u wil knippen?".
Ik gaf aan dat het wel ging. En heb de rest van de knipbeurt omlaag gekeken.
Ik had niet verwacht dat de paddos nog werkten en kon wel door de grond zakken.
Klik om te vergroten...
Ahahaha hilarisch😂😂
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAutist zei:
Ik had paddo broed gekocht. Daar had ik een bak van gemaakt.
Er kwam een heel ander soort uit dan ik verwacht had. Ze leken meer op kaalkopjes.
Sochtends had ik koppijn. Dus ik plukte wat verse paddos, at ze op en ging naar mn werk.
Ik had verwacht dat dit een microdosen was.
Maar het werd zo heftig, dat ik die vrijdag ochtend compleet zat te spacen en mn werk niet kon doen.
En ik was ook nog alleen met mn baas.
Ik voerde maar wat handelingen uit op de computer in de hoop dat hij niets door had.
Na 2 uur werd het minder en na 3 uur kon ik me weer focussen.
Ik was die middag vrij en ging meteen door naar de kapper.
Ik werd geknipt door een meid met stekeltjes haar die heel nors keek. Ze hield de schaar ook nog eens raar vast.
En toen kwam het 😐 Ik kreeg een huilbui van het lachen. De tranen spoten uit mn ogen. Het personeel en de klanten keken allemaal geschrokken alsof ik niet goed wijs was.
Ik legde uit dat ik moest lachen omdat ze de schaar zo apart vasthield.
Ze ging verder met knippen, maar toen gebeurde het weer.
Ze zei: "Mijnheer, zal ik vragen of iemand anders u wil knippen?".
Ik gaf aan dat het wel ging. En heb de rest van de knipbeurt omlaag gekeken.
Ik had niet verwacht dat de paddos nog werkten en kon wel door de grond zakken.
Klik om te vergroten...

Geweldig.
Ben je erna nog naar de kapper terug geweest voor uitleg of een volgende knipbeurt? :tearsofjoy:
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Geweldig.
Ben je erna nog naar de kapper terug geweest voor uitleg of een volgende knipbeurt? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Wel voor een volgende knipbeurt 😆
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke zelf ook duit in het zakje doen:

Het is inmiddels lang geleden, maar vergeet het nooit meer. Het was dan ook mijn eerste paddotrip in de zomer van 2002.

Na een tijd in het bos te hebben doorgebracht, naar een huis van een vriend gegaan die bij het gezelschap hoorde en aldaar in een loop terecht gekomen. Maar niet alleen, maar met de hele groep van vier, waarvan de overige deelnemers een soort van lijdend voorwerp werden en ik zelf de loop in stand hield, tot het moment dat de wiet op was. De wiet, of het ritueel van rollen, hijsen en doorgeven, was de aanleiding van het loopje, waardoor het, zeker achteraf bezien, logisch was dat dat doorbroken werd op het moment dat de wiet op was.

Eentje van ons zat achter z'n bureautafel jointjes te rollen, daarnaast lag iemand op een zitzak, weer daarnaast iemand op de grond en daar weer naast zat ik, aan een open raam op de eerste verdieping van een woonhuis met onder mij de achtertuin en tuindeur. We zaten als het ware in een kringetje. Allen op een ander zitmeubel en in andere houding. Compleet vaag van de paddo's.

#1 draait dus een jointje, steekt m aan en geeft m na 2 hijsjes door naar #2, die hetzelfde doet en via #3 komt ie bij mij, #4 aan. Alleen ipv het doorgeven aan #1, gooi ik m na 2 hijsjes uit het raam.

Niemand merkt dit op, mezelf incluis. Dus zodra #1 constateert dat de joint "op" is, draait ie een nieuwe en zo herhaalt het tafereel zich continu. Totdat de wiet (in een moordend tempo dus), op is. Zelfs op dat moment heeft geen van allen door wat zich in een klein half uurtje heeft afgespeeld. Als we uren later, wanneer we uitgespaced zijn en het licht is geworden, naar buiten gaan, zien we onder het raam iets wat lijkt op iemand die z'n ramvolle asbak geleegd heeft op straat. Maar dan met nagenoeg onopgerookte joints. Ons afvragend wat dit te betekenen heeft, realiseer ik me ineens dat ik dat gedaan had. Ik realiseerde me op dat specifieke moment dat we dit in een loopje hadden gecreëerd (of vooral ikzelf dus, met medewerking van de onoplettendheid/vaagheid van de groep).

Ineens zie je dan helder wat er zich die nacht in mijn hoofd had afgespeeld, namelijk het onbewust creëren van een loop, waarin het logisch leek om het eindstation te zijn, terwijl dat niet zo was of hoefde te zijn, alleen kon ik dat nu vanuit een nuchter standpunt bekijken. En dat alleen al was tamelijk bizar, omdat je op het moment zelf een heel logische werkwijze aan het hanteren was😅

De rest van de dag hebben we ons suf geblowd.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Oke zelf ook duit in het zakje doen:

Het is inmiddels lang geleden, maar vergeet het nooit meer. Het was dan ook mijn eerste paddotrip in de zomer van 2002.

Na een tijd in het bos te hebben doorgebracht, naar een huis van een vriend gegaan die bij het gezelschap hoorde en aldaar in een loop terecht gekomen. Maar niet alleen, maar met de hele groep van vier, waarvan de overige deelnemers een soort van lijdend voorwerp werden en ik zelf de loop in stand hield, tot het moment dat de wiet op was. De wiet, of het ritueel van rollen, hijsen en doorgeven, was de aanleiding van het loopje, waardoor het, zeker achteraf bezien, logisch was dat dat doorbroken werd op het moment dat de wiet op was.

Eentje van ons zat achter z'n bureautafel jointjes te rollen, daarnaast lag iemand op een zitzak, weer daarnaast iemand op de grond en daar weer naast zat ik, aan een open raam op de eerste verdieping van een woonhuis met onder mij de achtertuin en tuindeur. We zaten als het ware in een kringetje. Allen op een ander zitmeubel en in andere houding. Compleet vaag van de paddo's.

#1 draait dus een jointje, steekt m aan en geeft m na 2 hijsjes door naar #2, die hetzelfde doet en via #3 komt ie bij mij, #4 aan. Alleen ipv het doorgeven aan #1, gooi ik m na 2 hijsjes uit het raam.

Niemand merkt dit op, mezelf incluis. Dus zodra #1 constateert dat de joint "op" is, draait ie een nieuwe en zo herhaalt het tafereel zich continu. Totdat de wiet (in een moordend tempo dus), op is. Zelfs op dat moment heeft geen van allen door wat zich in een klein half uurtje heeft afgespeeld. Als we uren later, wanneer we uitgespaced zijn en het licht is geworden, naar buiten gaan, zien we onder het raam iets wat lijkt op iemand die z'n ramvolle asbak geleegd heeft op straat. Maar dan met nagenoeg onopgerookte joints. Ons afvragend wat dit te betekenen heeft, realiseer ik me ineens dat ik dat gedaan had. Ik realiseerde me op dat specifieke moment dat we dit in een loopje hadden gecreëerd (of vooral ikzelf dus, met medewerking van de onoplettendheid/vaagheid van de groep).

Ineens zie je dan helder wat er zich die nacht in mijn hoofd had afgespeeld, namelijk het onbewust creëren van een loop, waarin het logisch leek om het eindstation te zijn, terwijl dat niet zo was of hoefde te zijn, alleen kon ik dat nu vanuit een nuchter standpunt bekijken. En dat alleen al was tamelijk bizar, omdat je op het moment zelf een heel logische werkwijze aan het hanteren was😅

De rest van de dag hebben we ons suf geblowd.
Klik om te vergroten...
Echt geniaal 🤣🤣🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."