#1
Beetje teleurstellend antwoord na de messcherpe "ik ken het menselijkbrein ontzettend goed,". Ik stond vanmorgen op, ben er eens goed voor gaan zitten smachtend naar het antwoord op de worsteling van velen🤣Dat ligt aan de persoon en de drug.
Ik kan niet spreken voor OP.
Maar voor mij is het vaak verveling, maar ik heb ADHD dat pas recentelijk is gediagnosticeerd. Dus een tekort aan dopamine. (denk ik)