#1
hoe gaat het nu superlucy?
Weet niet of ik het mag vertellen ik zal je anoniem houden, maar remember die keer dat ik 2-dfck nam dat uuuuuuuren duurde tot 8-10 uur voor ik langzaam landde? Staat nog op het forum dat jij je zorgen maakte omdat ik niet kon TGen. Ik kon niet typen nauwelijks.Zijn je derealisatie klachten wel weg?
Heb ook interesse gekregen in 2F, maar ik denk dat psychoactieve middelen, met name ook psychedelica (ik weet dat 2F geen psychedelica is) ons soms ook geforceerd ergens kunnen brengen waar we nog niet klaar voor zijn. (beware of unearned wisdom)
Ik heb waarschijnlijk een nogal afwijkende mening over derealisatie/depersonalisatie. Namelijk dat inzichten in wat echt en niet echt is te snel zijn gegaan. We zien op een te hoog tempo dat inderdaad: de wereld niet is wat het lijkt: niet echt is op de manier waarop we dénken dat deze echt is. Dat klopt ook. Maar als je tegelijkertijd nog niet ziet wat wél echt is aan de wereld, kun je in een staat komen waarin je probeert ergens houvast aan te krijgen, terwijl die er niet is. Oftewel: derealisatie/depersonalisatie. Heb dat ook (kort) ervaren.
Het beste is denk ik om nuchter op langzaam tempo inzicht te krijgen in wat wel/niet echt is. Het kan namelijk nogal een schok voor je systeem zijn om je houvast op je oude wereldbeeld kwijt te raken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."