Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanhoudende psychotische klachten/derealisatie door 2f-ketamine

Aanhoudende psychotische klachten/derealisatie door 2f-ketamine

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoe gaat het nu superlucy?
s
superlucy

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lief dat je het vraagt! het gaat niet goed. Eventuele details kan ik wel sturen in een privébericht
s
superlucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi, ik ben nogal dom geweest en heb een aantal dagen een grote hoeveelheid 2fketamine genomen, ik ben soms enorm impulsief en ik was de weg even helemaal kwijt.
Sindsdien heb ik last van aanhoudende derealisatie/psychotische klachten. Mijn leven voelt nep, alles voelt nep, mijn huis voelt niet meer als mijn huis.
Bij deze dus een waarschuwing voor mensen die gevoelig zijn voor psychoses, neem dit spul alsjeblieft serieus.
Ik heb het in de vuilnisbak gegooid en zal dit nooit meer nemen in mijn leven.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hopelijk gaat het gaandeweg steeds beter en voelt alles straks weer net zo echt als altijd.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat vervelend dat je dit meemaakt maar hartstikke goed dat je het spul hebt weggegooid!

Ik weet hoe derealisatie klachten voelen en ik kan je echt adviseren om te stoppen/minderen met middelen gebruik want toen ik het voor het eerst de derealisatie klachten had is het daarna iedere keer dat ik gebruikte (welk middel dan ook) verergert en kwam het steeds vaker voor. Ik ben daardoor echt door een hel gegaan en heb er nog steeds last van. Gelukkig nu wel in mindere mate maar het belemmert me nog steeds regelmatig en dat wens ik je echt niet toe.

Het is echt een waarschuwing van je lichaam en probeer dat serieus te nemen😘
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
@superlucy
Wat naar :(( dissociatieven staan er wel bekend om dit soort klachten te veroorzaken. Het goede nieuws is dat de klachten vaak niet zo lang aanhouden nadat je stopt. Hopelijk snel weer weg!
s
superlucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja thanks, heb t wel eens eerder gehad. Na normale ketamine. dacht dat t toen slechte batch was. maar ik kan er gwn echt niet tegen. Nu voel ik mij wel weer 'normaal'.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#8
'Normaal' :tongueout:

maar niet goed dus?
s
superlucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha nee, maar dat was daarvoor ook al niet
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zijn je derealisatie klachten wel weg?

Heb ook interesse gekregen in 2F, maar ik denk dat psychoactieve middelen, met name ook psychedelica (ik weet dat 2F geen psychedelica is) ons soms ook geforceerd ergens kunnen brengen waar we nog niet klaar voor zijn. (beware of unearned wisdom)

Ik heb waarschijnlijk een nogal afwijkende mening over derealisatie/depersonalisatie. Namelijk dat inzichten in wat echt en niet echt is te snel zijn gegaan. We zien op een te hoog tempo dat inderdaad: de wereld niet is wat het lijkt: niet echt is op de manier waarop we dénken dat deze echt is. Dat klopt ook. Maar als je tegelijkertijd nog niet ziet wat wél echt is aan de wereld, kun je in een staat komen waarin je probeert ergens houvast aan te krijgen, terwijl die er niet is. Oftewel: derealisatie/depersonalisatie. Heb dat ook (kort) ervaren.

Het beste is denk ik om nuchter op langzaam tempo inzicht te krijgen in wat wel/niet echt is. Het kan namelijk nogal een schok voor je systeem zijn om je houvast op je oude wereldbeeld kwijt te raken.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Zijn je derealisatie klachten wel weg?

Heb ook interesse gekregen in 2F, maar ik denk dat psychoactieve middelen, met name ook psychedelica (ik weet dat 2F geen psychedelica is) ons soms ook geforceerd ergens kunnen brengen waar we nog niet klaar voor zijn. (beware of unearned wisdom)

Ik heb waarschijnlijk een nogal afwijkende mening over derealisatie/depersonalisatie. Namelijk dat inzichten in wat echt en niet echt is te snel zijn gegaan. We zien op een te hoog tempo dat inderdaad: de wereld niet is wat het lijkt: niet echt is op de manier waarop we dénken dat deze echt is. Dat klopt ook. Maar als je tegelijkertijd nog niet ziet wat wél echt is aan de wereld, kun je in een staat komen waarin je probeert ergens houvast aan te krijgen, terwijl die er niet is. Oftewel: derealisatie/depersonalisatie. Heb dat ook (kort) ervaren.

Het beste is denk ik om nuchter op langzaam tempo inzicht te krijgen in wat wel/niet echt is. Het kan namelijk nogal een schok voor je systeem zijn om je houvast op je oude wereldbeeld kwijt te raken.
Klik om te vergroten...
Weet niet of ik het mag vertellen ik zal je anoniem houden, maar remember die keer dat ik 2-dfck nam dat uuuuuuuren duurde tot 8-10 uur voor ik langzaam landde? Staat nog op het forum dat jij je zorgen maakte omdat ik niet kon TGen. Ik kon niet typen nauwelijks.

Ik denk er gelijk aan.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."