Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFreebase ketamine. Iemand bekend hiermee?

Freebase ketamine. Iemand bekend hiermee?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#1
caninus zei:
ik merkte toch echt wel een wereld van verschil. Leek wel 100x beter te werken dan wanneer je het snuift. Sowieso was de hoeveelheid dusdanig weinig, dat als ik een vergelijkbare hoeveelheid had gesnoven, het net voldoende had moeten zijn om wat te voelen. Maar ik heb wel eens 80 gram verse paddo's opgegeten em thee gedronken van 20 gram droge paddo's met een maat van mij. Maar de visuals van dat kleine beetje freebase ketamine waren vele malen intenser dan van de paddo's. Nou ik dit schrijf zit ik er zelfs weer aan te denken om het nog eens te proberen. Maar goed dat ik alles heb weggegeven. Want het maken duurde iets van 48 uur als ik me goed herinner, in ieder geval langer als een dag
Klik om te vergroten...
Die vrienden van mij hadden gewoon keta suiker in een joint gedaan en er geen 'base' van gemaakt, misschien dat het daarom anders was?
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op het moment is het een ware rage in China om ketamine te roken ipv te snuiven. Zijn er ook Nederlanders die hier inmiddels bekend mee zijn? En die weten hoe je dit zelf kunt realiseren?
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel eens met maten gezeten die een keta jonko aan het roken waren en moet eerlijk zeggen dat ik toen zelf ook 3 hijsjes had genomen, de geur en de smaak is echt ranzig en ik voelde wel iets, maar ik denk dat ik te weinig ervan gerookt heb om echt vaag ervan te worden. Die maten van mij waren echter echt super vaag geworden van die joint.

Ik zelf zou het niet aanraden, super smerig en het is totaal niet de bedoeling volgensmij...
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
caninus zei:
Op het moment is het een ware rage in China om ketamine te roken ipv te snuiven. Zijn er ook Nederlanders die hier inmiddels bekend mee zijn? En die weten hoe je dit zelf kunt realiseren?
Klik om te vergroten...
Nee, maar O-PCE is een disso die leuk is om te roken.

Ken je dat al?
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#5
nee, ik probeer eigenlijk een beetje van alles wat nieuw is (designer drugs of rc's of hoe je het ook mag noemen) vandaan te blijven. Maar het omzetten van ketamine naar rookbare rocks stelde niet zo veel voor. Uit nieuwsgierigheid vervolgens zelf ook maar een keer gerookt, maar was ook niet echt mijn ding. Met name de visuals waren veel te heftig voor mij (waarschijnlijk gewoon teveel gepakt). Maar daarna nooit meer gedaan (zit niet zo op een extra verslaving erbij te wachten). In die rocks zit schijnbaar ook nog vaak verschil in kwaliteit, maar dat komt volgens mij puur door de kwaliteit van de keta die wordt gebruikt en niet zozeer door het productieproces (wat overigens echt een heel vreemd proces is waar de mate van succes, hoofdzakelijk temperatuursafhankelijk is, is mij verteld (althans voor het vormen van de rocks)
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gelato43 zei:
Ik heb wel eens met maten gezeten die een keta jonko aan het roken waren en moet eerlijk zeggen dat ik toen zelf ook 3 hijsjes had genomen, de geur en de smaak is echt ranzig en ik voelde wel iets, maar ik denk dat ik te weinig ervan gerookt heb om echt vaag ervan te worden. Die maten van mij waren echter echt super vaag geworden van die joint.

Ik zelf zou het niet aanraden, super smerig en het is totaal niet de bedoeling volgensmij...
Klik om te vergroten...
ik merkte toch echt wel een wereld van verschil. Leek wel 100x beter te werken dan wanneer je het snuift. Sowieso was de hoeveelheid dusdanig weinig, dat als ik een vergelijkbare hoeveelheid had gesnoven, het net voldoende had moeten zijn om wat te voelen. Maar ik heb wel eens 80 gram verse paddo's opgegeten em thee gedronken van 20 gram droge paddo's met een maat van mij. Maar de visuals van dat kleine beetje freebase ketamine waren vele malen intenser dan van de paddo's. Nou ik dit schrijf zit ik er zelfs weer aan te denken om het nog eens te proberen. Maar goed dat ik alles heb weggegeven. Want het maken duurde iets van 48 uur als ik me goed herinner, in ieder geval langer als een dag
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gelato43 zei:
Die vrienden van mij hadden gewoon keta suiker in een joint gedaan en er geen 'base' van gemaakt, misschien dat het daarom anders was?
Klik om te vergroten...
dat zal lekker geroken hebben dan🤣
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#8
caninus zei:
dat zal lekker geroken hebben dan🤣
Klik om te vergroten...
Kwam me een partij chemische geur van die joint af hahaha ik ben ook echt wel blij dat ik er niet veel van gerookt heb want het kan echt niet goed zijn voor je longen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."