#1
Ik begon pas serieuze verbetering te merken na een jaar. De begin periode werd alleen maar erger steeds, maar het is helemaal goed gekomen.
Krijg je geen behandeling en/of medicatie voor je blaas?
Ik heb tamsulosine voor mijn prostaat gekregen omdat ze dachten dat die vergroot was, ik heb die 1 maand genomen maar dat is eig medicatie voor oude mannen. Achteraf bleek mijn prostaat niet vergroot te zijn. Dit verlaagt ook de testosteron waardoor ik droge ejaculatie’s had. ook vesicare nam ik om de blaas te kalmeren maar die ben ik ook gestopt. Nu heb ik ibuprofen 400mg en Zaldiar als pijnstiller die niet werkt. Hierdoor kreeg ik OxyNorm (morfine) tegen de pijn maar dat is ook verslavingsgevoelig en niet goed voor de blaas. Ik heb nu pompoenpit en cranberrie capsules besteld omdat ik las dat jullie dat aanraadde. Ik probeer medicatie achter me te laten en mijn lichaam het zelf te laten oplossen. Ik ben 91 dagen ongerust en slaap niet van de angst dat ik dit heel mijn leven meedraag… Hoe voelen jullie zich nu? Wat merk je er nog van?Bij mij werd het eerst ook erger voor het beter werd. Was geen dagelijkse gebruiker dus idk of dat vergelijkbaar is. Morgen 5 maanden clean, merk wel verbetering maar ben er nog niet helemaal. Merk ook dat het getriggerd word door bepaalde dingen zoals koffie, alcohol en frisdrank.
Dankjullie wel voor de uitleg en snelle reactie!! ♡