Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Ketablaas

De Ketablaas

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
barrie bLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Ik begon pas serieuze verbetering te merken na een jaar. De begin periode werd alleen maar erger steeds, maar het is helemaal goed gekomen.

Krijg je geen behandeling en/of medicatie voor je blaas?
Klik om te vergroten...
Ulixes zei:
Bij mij werd het eerst ook erger voor het beter werd. Was geen dagelijkse gebruiker dus idk of dat vergelijkbaar is. Morgen 5 maanden clean, merk wel verbetering maar ben er nog niet helemaal. Merk ook dat het getriggerd word door bepaalde dingen zoals koffie, alcohol en frisdrank.
Klik om te vergroten...
Ik heb tamsulosine voor mijn prostaat gekregen omdat ze dachten dat die vergroot was, ik heb die 1 maand genomen maar dat is eig medicatie voor oude mannen. Achteraf bleek mijn prostaat niet vergroot te zijn. Dit verlaagt ook de testosteron waardoor ik droge ejaculatie’s had. ook vesicare nam ik om de blaas te kalmeren maar die ben ik ook gestopt. Nu heb ik ibuprofen 400mg en Zaldiar als pijnstiller die niet werkt. Hierdoor kreeg ik OxyNorm (morfine) tegen de pijn maar dat is ook verslavingsgevoelig en niet goed voor de blaas. Ik heb nu pompoenpit en cranberrie capsules besteld omdat ik las dat jullie dat aanraadde. Ik probeer medicatie achter me te laten en mijn lichaam het zelf te laten oplossen. Ik ben 91 dagen ongerust en slaap niet van de angst dat ik dit heel mijn leven meedraag… Hoe voelen jullie zich nu? Wat merk je er nog van?

Dankjullie wel voor de uitleg en snelle reactie!! ♡
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
barrie b zei:
Ik heb tamsulosine voor mijn prostaat gekregen omdat ze dachten dat die vergroot was, ik heb die 1 maand genomen maar dat is eig medicatie voor oude mannen. Achteraf bleek mijn prostaat niet vergroot te zijn. Dit verlaagt ook de testosteron waardoor ik droge ejaculatie’s had. ook vesicare nam ik om de blaas te kalmeren maar die ben ik ook gestopt. Nu heb ik ibuprofen 400mg en Zaldiar als pijnstiller die niet werkt. Hierdoor kreeg ik OxyNorm (morfine) tegen de pijn maar dat is ook verslavingsgevoelig en niet goed voor de blaas. Ik heb nu pompoenpit en cranberrie capsules besteld omdat ik las dat jullie dat aanraadde. Ik probeer medicatie achter me te laten en mijn lichaam het zelf te laten oplossen. Ik ben 91 dagen ongerust en slaap niet van de angst dat ik dit heel mijn leven meedraag… Hoe voelen jullie zich nu? Wat merk je er nog van?

Dankjullie wel voor de uitleg en snelle reactie!! ♡
Klik om te vergroten...
Ik voel me nu overall gewoon goed. Als ik ook let op wat ik drink heb ik nergens echt last van. Probeer vooral gezond te eten, water te drinken, goed te slapen en in beweging te blijven. Dat blijft het best voor je lichaam
b
barrie bLid
01-01-2024, 00:00
#3
Raver zei:
Hoe gaat het nu?
Klik om te vergroten...
Momenteel echt met ups en downs, heb er wel dagelijks last van maar hou me eraan vast aan wa @Spyro zegt dat het bij haar 1,5-2 jaar duurde ik zit nu op 3,5 maand. Het is wel beter als eerst maar ik heb nog wel pijn vaak. Vandaag is een goede dag, zo goed als geen pijn terwijl ik gisteren hele dag pijn heb gehad en ontzettend vaak moest plassen. Ga me een afspraak maken in het Jeroen-Bosch ziekenhuis in Nederland.Daar is een gespecialiseerde ketapolikliniek waar ze er ervaring mee hebben. Hoop dat ik ooit er volledig van af ga zijn… zoveel spijt dat ik toen niet naar men lichaam geluisterd heb. Medicatie neem ik zo goed als niet meer enkel nog natuurlijke capsules (cranberry en pompoenpitolie). Als het echt moet pijnstillers maar die helpen niet echt eigenlijk.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier zijn we dan weer...
Ik ben op dezelfde moment als jou in deze miserie geraakt @barrie b
11 Oktober...
Alles beterde.. helaas word het nu terug een stuk erger :(
Nooit geen weefsel of bloed geplast e.d.
Blaas oke...
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat raden jullie aan om te eten?
Is spagetti e.d eten ook, of net niet?
b
barrie bLid
01-01-2024, 00:00
#6
jereeke zei:
Hier zijn we dan weer...
Ik ben op dezelfde moment als jou in deze miserie geraakt @barrie b
11 Oktober...
Alles beterde.. helaas word het nu terug een stuk erger :(
Nooit geen weefsel of bloed geplast e.d.
Blaas oke...
Klik om te vergroten...
jereeke zei:
Wat raden jullie aan om te eten?
Is spagetti e.d eten ook, of net niet?
Klik om te vergroten...
Eten merk ik niet dat veel invloed heeft, ik hou me vast aan @Spyro dat het gewoon 1,5 jaar tot 2 jaar kan duren voor je geneesd ervan. Afwachten dus… Water drinken, thee en alcohol zo min mogelijk… pompoenpit olie capsules en cranberry capsules helpen echt goed voor mij. Probeer eens het Jeroen-Bosch ziekenhuis, een speciale ketapoli daar. Zelf ook nog niet geweest met lange wachttijden maar ik ben aan het wachten op mijn afspraak omdat gewone urologen er niets van af weten…
B
BerderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik loop bij het JBZ sinds december na 2 jaar ketamine verslaving van ongeveer 6 gr per dag. Ik plasde bloed en weefsel uit en helse pijn dat ik niet meer kon lopen en er boodschappen voor mij gedaan moesten worden. Zit nu bij Brijder in de detox voor 3 weken. Op dit moment nu 15 dagen clean in de detox. Het herstel gaat goed met pijn medicatie Tramadol/Diclofenac/Amitriptyline. Wel plas ik nog bloed en weefsel en heb ik nog pijn steken. Het JBZ zij dat er minimaal 3 maanden voor staat voor een enig herstel.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Berder zei:
Uroloog van het JBZ zei ook nooit meer keta aanraken. Of je nou 1 gr gebruikt of 10gr, je blaas herkent het meteen en gaat in de tegenaanval en je bent weer terug bij af. Maar wees gerust er zijn tal van mogelijkheden en medicatie om de pijn te doorstaan en op goed herstel. Laat je urine ook testen op urineweg infectie.
Klik om te vergroten...
Ik zit momenteel verder dan 3 maanden, het is idd al beter, maar weg nog niet hoor.
B
BerderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe gaat het met iedereen?
B
BerderLid
01-01-2024, 00:00
#10
jereeke zei:
Koffie is heel slecht voor een ketablaas..
Triggert veel..
Alcohol en frisdrank ook wel..
Roken/vapen e.d doet dit oook..
Dafalgan alzeker vermijden ook miserie..
Dit zijn de dingen die ik er na 3.5 maand van ervaren heb.
Cranberrypillen & pompoenpitpillen doen goed..
Klik om te vergroten...
Hoe gaat het nu?
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Berder zei:
Hoe gaat het nu?
Klik om te vergroten...
Ik ging net vandaag een post maken in mijn eigen topic.
Het gaat beter.. ik licht alles zo toe wat mijn ervaring zijn.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Berder zei:
Hoe gaat het nu?
Klik om te vergroten...
Bericht in onderwerp 'Ketamine Blaasprobleme.' https://drugsforum.nl/threads/ketamine-blaasprobleme.75488/post-1973001
B
BerderLid
01-01-2024, 00:00
#13
jereeke zei:
Bericht in onderwerp 'Ketamine Blaasprobleme.' https://drugsforum.nl/threads/ketamine-blaasprobleme.75488/post-1973001
Klik om te vergroten...
Ook een nieuw bericht geplaatst :)
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij mij werd het eerst ook erger voor het beter werd. Was geen dagelijkse gebruiker dus idk of dat vergelijkbaar is. Morgen 5 maanden clean, merk wel verbetering maar ben er nog niet helemaal. Merk ook dat het getriggerd word door bepaalde dingen zoals koffie, alcohol en frisdrank.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe gaat het nu?
b
barrie bLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hallo, ik ben een twintiger die momenteel 91 dagen clean is van de keta, dit omwille van mijn blaas. Ik had begin juni beginlmachten en heb nog doorgedaan tot oktober. Ik begon toen ik 14 was met experimenteren en heb de afgelopen 2 jaar bijna dagelijks 2 gram gesnoven. Ik heb in die periode momenten gehad dat ik tot 15 keer snachts moest plassen en nadat ik plastte het gevoel had dat ik nog steeds moest plassen. Nadat ik 11 oktober gestopt ben waren de klachten pas echt begonnen. Bloed plassen, heel kleine stukjes weefsel in mijn plas en dit maakte me ongerust. Ik merkte ook dat als in alcohol dronk ik de dag erna ontzettend veel pijn had boven mijn perineum (gebied tussen anus en balzak). Soms zo erg dat ik niet meer wandelen kon. Na verschillende dokters en urologen weten ze nog steeds niet hoe het komt dat ik daar pijn heb terwijl ik niet pijn aan de blaas heb. Iedere arts weet over mijn keta blaas en de uroloog zegt dat het wss de pijn is die uitstraalt. Ik heb me ook 2 keer moeten laten sonderen in het ziekenhuis omdat ik niet meer plassen kon na een avond flink drinken. Ik zou graag willen weten na hoe lang jullie verbetering merkte, ik kan mijn plas heel makkelijk ophouden alleen begint het pijn te doen aan wat ik denk dat mijn prostaat is. Mijn blaas ziet er op echo’s normaal uit en ik heb nergens ontstekingen. Ze vinden dus niets… Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt, ik drink ontzetten veel water en thee en erger me alleen aan die pijn… Kan iemand zijn ervaring uitleggen, na hoeveel maanden merkte jullie verbetering?
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Koffie is heel slecht voor een ketablaas..
Triggert veel..
Alcohol en frisdrank ook wel..
Roken/vapen e.d doet dit oook..
Dafalgan alzeker vermijden ook miserie..
Dit zijn de dingen die ik er na 3.5 maand van ervaren heb.
Cranberrypillen & pompoenpitpillen doen goed..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik begon pas serieuze verbetering te merken na een jaar. De begin periode werd alleen maar erger steeds, maar het is helemaal goed gekomen.

Krijg je geen behandeling en/of medicatie voor je blaas?
B
BerderLid
01-01-2024, 00:00
#19
Uroloog van het JBZ zei ook nooit meer keta aanraken. Of je nou 1 gr gebruikt of 10gr, je blaas herkent het meteen en gaat in de tegenaanval en je bent weer terug bij af. Maar wees gerust er zijn tal van mogelijkheden en medicatie om de pijn te doorstaan en op goed herstel. Laat je urine ook testen op urineweg infectie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."