Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoudbaarheid van ketamine?

Houdbaarheid van ketamine?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
blobnikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verliest ketamine haar potentie met de tijd? Hoe verloopt dat met de tijd?
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf merk ik geen potentieverschil als het goed bewaard wordt. Dus vacuüm verpakt en op een donkere koele plek bewaard. Geopend en slecht bewaard heb ik in 1 maand ook nooit verschil gemerkt.
b
blobnikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Plex zei:
vacuüm verpakt en op een donkere koele plek bewaard.
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met koel? In de koelkast?? Of volstaat een rugzak of een doos op kamertemperatuur?
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#4
blobnik zei:
Wat bedoel je met koel? In de koelkast?? Of volstaat een rugzak of een doos op kamertemperatuur?
Klik om te vergroten...
Koelkast zou ideaal zijn, maar dat doe ik zelf niet. Ik doel dan vooral op het uit de zon houden en dan het liefst wat lager dan kamertemperatuur. Op kamertemperatuur zal het wel een tijdje meegaan uit de zon als het goed verpakt is. Het is in principe hoe koeler hoe langer.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zolang het maar niet boven de 25 graden bewaard wordt en in direct zonlicht moet het goedkomen. Ketamine is wat dat betreft best stabiel.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad wat hierboven al vermeld is uit de zon houden en niet boven de 25c

Potentie verlies heb ik nooit gehad, alhoewel tolerantie wel een probleem werd :wink:
b
blobnikLid
01-01-2024, 00:00
#7
De ket in kwestie zat tijdens de zomer niet in de koelkast, maar wel in het donker verborgen in een doos binnen een doos.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
blobnik zei:
De ket in kwestie zat tijdens de zomer niet in de koelkast, maar wel in het donker verborgen in een doos binnen een doos.
Klik om te vergroten...
Matroyshket.
Ketje in een doos in een doos in een doos in een doos in een doos in mijn doos.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#9
blobnik zei:
De ket in kwestie zat tijdens de zomer niet in de koelkast, maar wel in het donker verborgen in een doos binnen een doos.
Klik om te vergroten...
Mijn verbeelding neemt een loopje met deze verwoording. Alsof het zakje ket in de zomer niet in de koelkast ging zitten maar zichzelf verstopte in doosdoosdoos
b
blobnikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat wilt dat zeggen wanneer een deeltje bovenaan een zakje licht oranje is verkleurd? Oxidatie? Is het dan nog safe om te consumeren of smijt ik het weg?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."