#1
Ik ken fenacetine van de coke, het is het op een na meest gebruikte 'versnijdingsmiddel' (na levisamol) bij die drug. Deze versnijding gebeurt op hoog niveau, is niet zo maar een middeltje wat je bij de smartshop kan halen. We hebben het over een pijnstiller, de voorloper van paracetamol.
In ketamine heb ik er nog niet van gehoord. Maar ik gebruik tegenwoordig 3meo's in plaats van het traditionele spul
In ketamine heb ik er nog niet van gehoord. Maar ik gebruik tegenwoordig 3meo's in plaats van het traditionele spul