#1
Verdomme, er niet bij geweest, waar dan?Mooie voorstelling gisteren in Zwolle, openhartig, kwetsbaar en grappig. Met een paar voorproefjes van nieuwe muziek.
Odeon in Zwolle! Heb de hele show gezien op de 2e rij😌 Was de eerste dus zullen vast nog een aantal voorstellingen komen, show heet:Verdomme, er niet bij geweest, waar dan?
In een YT video een voorproefje gezien, veelbelovend!
Heb je meer gezien? Waardan waardan?
😉
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."