Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[1998] Hardcore Raves

[1998] Hardcore Raves

14 antwoorden
817 weergaven
18-5-2026
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag mensen, ik zat op YouTube te scrollen en kwam dit tegen:


Helaas is dit niet in mijn tijd geweest, en heb ik nooit echt zulke feesten kunnen bezoeken. Toch vind ik het goud dat deze video's nog bestaan.

Een echt inkijkje van hoe de scene toen was.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#2
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was toen zelf wel te jong nog maar mijn vriend (bouwjaar 1980) feestte toen wel al en heeft echt geweldige verhalen erover.
Ik heb ook wel heel veel oude beelden op YouTube gezien, echt geweldig idd😍
Zo anders dan nu waar iedereen op zijn telefoon zit.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#4
MyLittlePonyPack zei:
Zo anders dan nu waar iedereen op zijn telefoon zit.
Klik om te vergroten...
Precies dit, tegenwoordig is het heel normaal om met de telefoon in de hand te feesten, als het al niet filmen is. Toen mocht je zelfs nog 2 pillen per pesoon meenemen.

M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5

Dit is HET beroemde modderfeest op Mysteryland 1997 op Bussloo
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fried Rice zei:
Klik om te vergroten...

Volgend jaar krijg je dus ipv Ground Zero weer een "Digital Overdose" feest op Bussloo. Ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#7
MyLittlePonyPack zei:
Volgend jaar krijg je dus ipv Ground Zero weer een "Digital Overdose" feest op Bussloo. Ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien.
Klik om te vergroten...
Yes klopt, ik was van plan een ticket te halen als de verkoop is begonnen maar dat ligt aan de prijs.

Verder staat EDC Las Vegas nog ooit op de planning, maar alleen de ticket zelf is 300 piek en dan nog daarheen..
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MyLittlePonyPack zei:

Dit is HET beroemde modderfeest op Mysteryland 1997 op Bussloo
Klik om te vergroten...
Daar was ik bij!! 🤣 Dat was een gezicht, mensen met mooie Aussies en nieuwe Air max, die vol onderuit gingen in de modder.
En de volgende dag op de terugweg in de trein, op zondagmiddag tussen de normale mensen, iedereen helemaal vertieft en onder de modder 😂
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#9
In '97 '98 ging ik naar mijn eerste Hardcore feesten. Grote feesten.
De sfeer vond ik a relaxed. Volgens oudere gelederen was het toen al op zijn dieptepunt.
Toen ik lokale Techno feesten ontdekte was ik meteen verkocht.
Met een lager bpm, een gemoedelijke sfeer en een andere dansvorm die net zo hard was, was er een nieuw pad voor mij uitgetekend.
Jammergenoeg niet de eerdere House en Gabber feesten mogen ervaren.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Levensgenieter🌈 zei:
Daar was ik bij!! 🤣 Dat was een gezicht, mensen met mooie Aussies en nieuwe Air max, die vol onderuit gingen in de modder.
En de volgende dag op de terugweg in de trein, op zondagmiddag tussen de normale mensen, iedereen helemaal vertieft en onder de modder 😂
Klik om te vergroten...

Haha ja mijn vriend was daar ook bij🤣
Had hij niet tegen zijn ouders gezegd, was 16 toen en sliep zogenaamd bij een vriendje. Alleen zagen ze hem op tv bij Hart van Nederland oeps 🙈🤣
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hahhaa! Op tv nog wel 😂

Ik was toen 19 ofzo. Time flies when you're having fun!
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
1991 tot 1994 Club X ,Rotterdam terror corps ,Parkzicht
Het ging er hard aan toe met het hakken ,ook de pillen waren zeer goed waaronder de bekende sammies en dolartjes.
Iedereen ging uit zijn plaat ,sommige ware zo zwaar weg dat ze alleen nog maar 1 oog konden openhouden hahaha
En dan dat bakkes in zijn algemeen ,ook ik natuurlijk helemaal fuckt up naar de mooie vrouwen kijken die op een verhoging stonden te dansen in witte lingerie.
Dat was genieten !
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#13
SoulAssassins zei:
1991 tot 1994 Club X ,Rotterdam terror corps ,Parkzicht
Het ging er hard aan toe met het hakken ,ook de pillen waren zeer goed waaronder de bekende sammies en dolartjes.
Iedereen ging uit zijn plaat ,sommige ware zo zwaar weg dat ze alleen nog maar 1 oog konden openhouden hahaha
En dan dat bakkes in zijn algemeen ,ook ik natuurlijk helemaal fuckt up naar de mooie vrouwen kijken die op een verhoging stonden te dansen in witte lingerie.
Dat was genieten !
Klik om te vergroten...
Wauw! 🥰 Hij wel hoor 😝 Ben jaloers! Dat lijkt me echt een hele toffe periode om te hebben meegemaakt!
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeker mooie tijd en altijd vrienden gemaakt op feesten. Iedereen vrolijk (met of zonder drugs) en je was echt onderdeel van een community. Ging ik naar de kroeg was de sfeer heel anders, individualistisch en oordelend. Jammer dat het zo’n negatief imago had.

Maar laten we niet vergeten dat het voor velen ook een keerzijde had. Het drugsgebruik op het feest was het probleem niet, maar ik ken er genoeg uit die tijd die het daar niet bij konden laten en jaren verslaafd zijn geweest, nog verslaafd zijn of zelfs niet meer leven. Op je 14e al drugs gebruiken was destijds geen uitzondering. Ik ben heel blij dat dat nu, nu ik zelf kids heb, anders is…
M
Mr. JummyLid
01-01-2024, 00:00
#15

Dit blijft ook een klassiekertje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."