Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHip-hop Engelstalig

Hip-hop Engelstalig

1689 antwoorden
187 weergaven
18-5-2026
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Alchemist heeft ook zo'n unieke stijl hè


Klik om te vergroten...
Sick, zo te zien luister je net zoveel als wat ik toen deed. Mijn computer is kapot, sinds dien beetje de motivatie en dedication verloren in muziek. Ik luister nog wel muziek, maar op laag pitje. Beats en FL Studio heb ik al 1,5 jaar niet aangeraakt.

Ik denk oprecht dat als ik door was blijven gaan met beats, en connecten met de mensen hoger in de scene, dat ik ook wel een producer had kunnen worden. Maar ik ben extreem introvert in real life, dus artiest zijn is niks voor mij.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
CloudSurfer zei:
Sick, zo te zien luister je net zoveel als wat ik toen deed. Mijn computer is kapot, sinds dien beetje de motivatie en dedication verloren in muziek. Ik luister nog wel muziek, maar op laag pitje. Beats en FL Studio heb ik al 1,5 jaar niet aangeraakt.

Ik denk oprecht dat als ik door was blijven gaan met beats, en connecten met de mensen hoger in de scene, dat ik ook wel een producer had kunnen worden. Maar ik ben extreem introvert in real life, dus artiest zijn is niks voor mij.
Klik om te vergroten...
Hey man als je doet waar je van houdt gaan alle deuren in het leven open voor je. En het is ook nooit te laat. Ik dacht altijd dat ik vrij extreem introvert was dus vermeed ik zoveel mogelijk sociale situaties. Nu echter heb ik 1 van de meest sociale beroepen die je je kunt bedenken. Ik ben elke dag de hele dag onder de mensen. En wat blijkt: mensen herkennen dat ik doe waar ik van hou en dat trekt meer en meer mensen aan. Het draait allemaal om connectie met mensen en doen waar je van houdt.

Ik geloof niet meer zo in dat introvert/extravert ding. Natuurlijk, er zit enige waarheid aan, maar tegelijkertijd gebruiken we dat ook om voor onszelf te rechtvaardigen dat we niet het leven leiden dat we eigenlijk zouden willen leiden. Tenminste, dat heb ik zelf decennia gedaan.

Zie het als oneindige mogelijkheden voor groei! Groei is leven, stilstand is dood.


M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Hey man als je doet waar je van houdt gaan alle deuren in het leven open voor je. En het is ook nooit te laat. Ik dacht altijd dat ik vrij extreem introvert was dus vermeed ik zoveel mogelijk sociale situaties. Nu echter heb ik 1 van de meest sociale beroepen die je je kunt bedenken. Ik ben elke dag de hele dag onder de mensen. En wat blijkt: mensen herkennen dat ik doe waar ik van hou en dat trekt meer en meer mensen aan. Het draait allemaal om connectie met mensen en doen waar je van houdt.

Ik geloof niet meer zo in dat introvert/extravert ding. Natuurlijk, er zit enige waarheid aan, maar tegelijkertijd gebruiken we dat ook om voor onszelf te rechtvaardigen dat we niet het leven leiden dat we eigenlijk zouden willen leiden. Tenminste, dat heb ik zelf decennia gedaan.

Zie het als oneindige mogelijkheden voor groei! Groei is leven, stilstand is dood.


Klik om te vergroten...

Daar herken ik mezelf helemaal in, maar door mijn verslaving kan ik geen pc aanschaffen met mijn minimale loon helaas.. Eerst wou ik misschien dat ik wat zou kunnen betekenen bij het buurthuis in het dorp waar ik woon, helaas komen daar precies de type groep mensen/jongeren die ik probeer te vermijden.

Conclusie: stoppen met blowen, onnodig snoep en drinken, en gewoon lekker sparen voor die pc.

Aan de andere kant lig ik nu in bed en denk ik van "nja eigenlijk mis ik die hele pc ook niet, denk liever aan mezelf of over het dagelijks leven."
Hele normale dagelijkse dingen kunnen een rare en of ongewone reden hebben van toepassing.

Als je meermaals LSD hebt gedaan, en echt de visuele patronen hebt gezien, ga je dat ook zien in het dagelijks leven. Misschien ook wel een leuk topic voor de echte trippers onder ons: wie weet welk symbool je je waar kunt vinden in de natuur, en eventueel verder zoals de geschiedenis ervan.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#5
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#6
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Mindless deze gaat hard

F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#8
CloudSurfer zei:
Klik om te vergroten...


"Your man are in a holding cell, hoping that you hold out
My ends is all fucked now, got a nigga tryna cut now
I've been to the end of that road
Bruv I've been to them graveyards
I've been to the pen for my bros
And bruv I've seen what a skeng does to mugs in the south
Like I've seen a shank leave a nigga's guts hanging out"
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#9
hij killt ook de beat Eminem
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#10
dit is de hardste van allemaal
deze heb ik echt honderden keren moeten terugluisteren om te beseffen wat hij bedoelde en in welke context

F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#11
CloudSurfer zei:
wat hij bedoelde en in welke context
Klik om te vergroten...


"
I could feel myself changing, as I started aging
My mind started fading, and my back started aching
Year 11 fought depression, popping pills inside my lessons
Yes I smile but I was stressing, music's such a blessing
So much spare time, I put that music in my plan
I taught myself to play piano, I put that music in my hands
Then I lost her to diabetes, man I do this for my gran
It's better yet, I never said that I do this for my Dad but I do
"
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#12
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14


Hard work beats talent if talent ain't working hard
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15


Life's a bitch and then you die, that's why we get high
'Cause you never know when you're gonna go...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19

Repost, maar dit is wél de volledig gerestaureerde HD video :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20


DJ Premier wat een legend

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4748495051...85
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."