#1
Sick, zo te zien luister je net zoveel als wat ik toen deed. Mijn computer is kapot, sinds dien beetje de motivatie en dedication verloren in muziek. Ik luister nog wel muziek, maar op laag pitje. Beats en FL Studio heb ik al 1,5 jaar niet aangeraakt.Alchemist heeft ook zo'n unieke stijl hè
Ik denk oprecht dat als ik door was blijven gaan met beats, en connecten met de mensen hoger in de scene, dat ik ook wel een producer had kunnen worden. Maar ik ben extreem introvert in real life, dus artiest zijn is niks voor mij.