"
I could feel myself changing, as I started aging
My mind started fading, and my back started aching
Year 11 fought depression, popping pills inside my lessons
Yes I smile but I was stressing, music's such a blessing
So much spare time, I put that music in my plan
I taught myself to play piano, I put that music in my hands
Then I lost her to diabetes, man I do this for my gran
It's better yet, I never said that I do this for my Dad but I do
"
#7
Hard work beats talent if talent ain't working hard
#8
#9
#10
#11
Kanye doet ook mee
#12
#13
#14
Pffff dit blijft me altijd raken. Al sinds mijn 15e of zo. Al 25 jaar lang...
Gek hoe muziek dat kan: een blank jongetje aan de andere kant van de wereld via het gevoel wat ze in hun muziek hebben gelegd kunnen laten relaten met hoe het voor zwarte jeugd in NYC moet zijn (geweest). Of tenminste, zo voelt het voor me. Mobb Deep zijn/waren daar meesters in met hun grimy beats en storytelling in hun raps.
Die beat voelt zo hopeloos verdrietig maar daarom juist ook zo mooi.
#15
#16
Goes luisteren naar de lyrics. Eentje voor in 't plakboek
"Tryna get this back on track
But I dont think that she gets it.
Its emotional obsession, clinical depression.
Life is a lesson.
And u aint gonna sit and cry
Because Lesley, livin this gift called life There is no better gift than the gift of life."
#17
#18
#19
#20
Ik wil in een volgend leven Luda's kind zijn en door hem voorgelezen worden uit kinderboeken voor het slapen gaan...
Deze man heeft plezier in wat hij doet
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.