#1
bijna 1 jaar sinds hij weg is. rest in peace DOOM.
MF DOOM zal voor altijd mijn favoriete rapper zijn. Ik hoop dat ik hem ooit live kan zien.
Wel een vette tekening. Heb niks met hiphop, maar door die tekening moet ik wel even klikken.
Verdomme, dit album is dope.
Alicia keys ook niet. Lekker nummer man!Hiphop, tja niet wat je van een metalguy zou verwachten. Toch kan ik het waarderen. Hier een ondergewaardeerd talent:
Verder zijn rappers als Eminem, Ice-T, 50 cent, tupac, biggie en meer oldskool mijn ding. ๐๐๐ปHiphop, tja niet wat je van een metalguy zou verwachten. Toch kan ik het waarderen. Hier een ondergewaardeerd talent:
Klinkt zeker niet verkeerd! ๐Alicia keys ook niet. Lekker nummer man!
ontopic:
Ja lekker hรจ?! Die oude mobb deep is de shit.Klinkt zeker niet verkeerd! ๐
Dit kende ik nog niet. En lekker oldskool... Lekker heur... Encore... We want more! ๐๐๐ปJa lekker hรจ?! Die oude mobb deep is de shit.
dan moet je dit ook wel fijn vinden
Heb je leuke buren?En buiten waar ik het meest zit een 2.1 systeem met een achterlijke basskist. Deze is van jvc en ook zuiver.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."