#1
wel echt rauwe hiphop liefhebber? Zo te horen passen we in 't zelfde straatje qua muziek.
Zeker weten, al dik 20 jaar lang.wel echt rauwe hiphop liefhebber? Zo te horen passen we in 't zelfde straatje qua muziek.
Zeker weten, al dik 20 jaar lang.
En ik ontdek nog steeds ongelofelijk talent. Nu pas Edo. G ontdekt:
Absurd goed...
Masta Ace kende ik al. Wat een bazen en wat een track dit.
Kende jij beide al?
Zo fucking vet ook om te ontdekken dat allemaal leerlingen van me ook van hiphop houden dus ik blaas het zowat de hele dag door in de lesauto. We leren allemaal nieuwe muziek kennen van elkaar.
@CloudSurfer
Altijd leuk om hier mede-Hip hop liefhebbers te zien! Ik ben zelf echt van de Engelstalige.
"No beef, you a herbivore, you say shit we all heard before"
Eerlijk, dit is toch genieten. Of je nou nuchter bent of onder invloed, het blijft goed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."