Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHip-hop Engelstalig

Hip-hop Engelstalig

1689 antwoorden
163 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Klik om te vergroten...
wel echt rauwe hiphop liefhebber? Zo te horen passen we in 't zelfde straatje qua muziek.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
CloudSurfer zei:
wel echt rauwe hiphop liefhebber? Zo te horen passen we in 't zelfde straatje qua muziek.
Klik om te vergroten...
Zeker weten, al dik 20 jaar lang.

En ik ontdek nog steeds ongelofelijk talent. Nu pas Edo. G ontdekt:



Absurd goed...

Masta Ace kende ik al. Wat een bazen en wat een track dit.

Kende jij beide al?

Zo fucking vet ook om te ontdekken dat allemaal leerlingen van me ook van hiphop houden dus ik blaas het zowat de hele dag door in de lesauto. We leren allemaal nieuwe muziek kennen van elkaar.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Zeker weten, al dik 20 jaar lang.

En ik ontdek nog steeds ongelofelijk talent. Nu pas Edo. G ontdekt:



Absurd goed...

Masta Ace kende ik al. Wat een bazen en wat een track dit.

Kende jij beide al?

Zo fucking vet ook om te ontdekken dat allemaal leerlingen van me ook van hiphop houden dus ik blaas het zowat de hele dag door in de lesauto. We leren allemaal nieuwe muziek kennen van elkaar.
Klik om te vergroten...


Jazeker kende ik deze al, maar niet al teveel geluisterd.
Van andere engels-talige muziek heb ik jaren geleden grijs gedraaid en ken ik sommige verses nog uit n'n hoofd.
Helaas ben ik de meest beste Engelstalige underground rapper vergeten, ik zal nog wat achterlaten als ik achter goede oude nummers kom.

Maar de laatste 7/8 jaar luister ik vanalles door elkaar heen.
Mijn passie gaat wel echt naar oldschool nederhop, ouwe harde shit van 2007 tot 2012.
na mijn mening de gouden jaar van hiphop.

Vandaar ook mijn nieuwe topic, wat over neder-hop gaat uit die tijd.

misschien 'n soort muziek archief.
Heb tevens gevraagd of dit kan en mag hier, voordat ik gewaarschuwd wordt voor onnodig bumpen..🥲
Leuk om mensen op dit forum tegen te komen met enig dezelfde muzieksmaak delen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
@CloudSurfer

Altijd leuk om hier mede-Hip hop liefhebbers te zien! Ik ben zelf echt van de Engelstalige.



"No beef, you a herbivore, you say shit we all heard before"
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
@CloudSurfer

Altijd leuk om hier mede-Hip hop liefhebbers te zien! Ik ben zelf echt van de Engelstalige.



"No beef, you a herbivore, you say shit we all heard before"
Klik om te vergroten...

Hiphop blijft hiphop, maakt niet uit wat voor taal. Of het nou Frans, Engels, Duits of Spaans is.
Zelf heeft iedereen in hiphop natuurlijk zijn eigen voorkeuren voor bepaalde soort beats, ritmes, flows en instrumenten.
Wat het aan de ene kant ook wel weer leuk maakt.
Iedereen zo zijn stijl, en aan de einde van de dag is hiphop nogsteeds hiphop, alleen is deze maatschappij (waarbij hiphop) zo veranderd door geld en fame.

bron: Tupac Shakur:

"Rap is a reflection of the society."
"My music is spiritual. It’s meant to inspire.
"I make music for the soul, not the charts."
"I’m not perfect, but I’ll always be real".
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14


Wauw
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor jou @CloudSurfer

F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Voor jou @CloudSurfer

Klik om te vergroten...
Eerlijk, dit is toch genieten. Of je nou nuchter bent of onder invloed, het blijft goed.

Alles klopt gewoon, de beat, de bepaalde tekst op de goede timing van de beat.
Ik ben zelf ook muzikaal, kan gitaar, piano, trompet spelen, maar maak al beats sinds 2013. Nooit wat uitgebracht tho.

Ik geloof ook heilig dat dit soort muziek nooit meer 't zelfde zou worden, of worden gerespecteerd in de scène van tegenwoordig.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...85
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."