Wat is dit album toch een klassieker... Misschien wel het beste hiphop album dat ik ken. Heerlijk die Havoc beats.
#8
Alles op The Infamous is gewoon belachelijk goed... Ik weet nog dat ik als kleine jongen al de echtheid voelde van dit album. Ondanks dat ik zelf helemaal niet zo'n leven heb, voel ik gewoon de pijn en rauwheid van het straatleven door deze muziek heen. Kunstwerk, echte muziek...
#9
Wtf... Nooit gehoord deze. Ik had blind geraden dat dit Havoc was.
#10
Ongelofelijk dat De La Soul eigenlijk bijna helemaal bij me langs is gegaan vroeger, dit is zo vet!!
#11
Yup weer Mobb Deep.
#12
Super vet!! De sample van 1 van de meest iconische hiphop beats ooit. Wanneer de beat opkomt.
Ik heb vaak gedacht bij die prodigy (RIP), die kerel moet pijn gekend hebben... Met zijn sikkelcelanemie. Je kon het ook vaak in zijn ogen zien, die straalden dat echt uit, die man heeft geleden... En dan dit nummer, geniaal geproduceerd door Q-tip, met Prodigy en zijn grote lyrische talent en natuurlijk ook Havoc. Ze wisten altijd heel goed emotie over te brengen, dat Mobb Deep. Zal het altijd goed blijven vinden.
#19
Nooit eerder gehoord, wat goed dit!
#20
..en excuses.. want er zitten zelfs echt vreselijke tracks tussen 😓
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.