#1
Wel een vette tekening. Heb niks met hiphop, maar door die tekening moet ik wel even klikken.
Verdomme, dit album is dope.
Alicia keys ook niet. Lekker nummer man!Hiphop, tja niet wat je van een metalguy zou verwachten. Toch kan ik het waarderen. Hier een ondergewaardeerd talent:
Verder zijn rappers als Eminem, Ice-T, 50 cent, tupac, biggie en meer oldskool mijn ding. 😎👌🏻Hiphop, tja niet wat je van een metalguy zou verwachten. Toch kan ik het waarderen. Hier een ondergewaardeerd talent:
Klinkt zeker niet verkeerd! 😎Alicia keys ook niet. Lekker nummer man!
ontopic:
Ja lekker hè?! Die oude mobb deep is de shit.Klinkt zeker niet verkeerd! 😎
Dit kende ik nog niet. En lekker oldskool... Lekker heur... Encore... We want more! 😎👍🏻Ja lekker hè?! Die oude mobb deep is de shit.
dan moet je dit ook wel fijn vinden
Heb je leuke buren?En buiten waar ik het meest zit een 2.1 systeem met een achterlijke basskist. Deze is van jvc en ook zuiver.
Heb je leuke buren?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."