Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat luister je nu? (hardere stijlen)

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

3966 antwoorden
372 weergaven
18-5-2026
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat lekker dit😍
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Poederpret zei:
Luister nu naar het thunderdome album van 2020, moet zeggen dat dit album, net zoals die van vorig jaar echt super slecht is. Er staan wel een paar nummertjes op die echt lekker klinken maar het meeste wat er op staat bevat van die klote piep en zeehond kicks...jezus wat is mainstream hardcore toch slecht tegenwoordig...(de meeste) artiesten zijn ook gewoon niet meer origineel. Ik krijg niet zo vaak meer een opgewekt gevoel van een nieuwe hardcore plaat. Jammer dit...moest ik ff kwijt 😂
Klik om te vergroten...
Die snap ik heel goed. 100% mee eens.

Wat ik persoonlijke een hele goeie vind atm is Lem-X, in mijn ogen precies zoals het hoort. Een lekkere kick, keiharde melodie en wat een drive :hearteyes:

T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er komt wel weer een generatie aan die het weer anders gaat doen dan de "piepkick" generatie die op dit moment de overhand heeft. Heb vertrouwen in de scene :)

Ander voorbeeld: Unifire :hearteyes::hearteyes:

Ik heb nog veel meer van dit 'type' hardcore opgeslagen. Bij intresse kan ik altijd meer posten :)

Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jongens. Stop. Ik kwijl me een ongeluk
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thunderdome zei:
Er komt wel weer een generatie aan die het weer anders gaat doen dan de "piepkick" generatie die op dit moment de overhand heeft. Heb vertrouwen in de scene :)

Ander voorbeeld: Unifire :hearteyes::hearteyes:

Ik heb nog veel meer van dit 'type' hardcore opgeslagen. Bij intresse kan ik altijd meer posten :)

Klik om te vergroten...
Niet om het een of ander hoor (heb er zelf ook één) maar wat moet zij (toch best wel een ruige) eerste instantie met een v70 rijder? 🤣.

Qua muziek ben ik een beetje op ontdekkingstocht na jarenlang strictly drum n bass te hebben geluisterd. Luister nu heel veel techno en dan steeds harder en donkerder. Maar dan kom ik af en toe bij hardcore uit en dan houdt het toch op voor mij (v70 rijder he). Maar ik begin het wel steeds beter te begrijpen wat iemand er in kan zien.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fyrckant zei:
Niet om het een of ander hoor (heb er zelf ook één) maar wat moet zij (toch best wel een ruige) eerste instantie met een v70 rijder? 🤣.

Qua muziek ben ik een beetje op ontdekkingstocht na jarenlang strictly drum n bass te hebben geluisterd. Luister nu heel veel techno en dan steeds harder en donkerder. Maar dan kom ik af en toe bij hardcore uit en dan houdt het toch op voor mij (v70 rijder he). Maar ik begin het wel steeds beter te begrijpen wat iemand er in kan zien.
Klik om te vergroten...

Bij mij zal de liefde voor de hardere stijlen nooit meer weggaan.. :hearteyes:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
W
WowflowLid
01-01-2024, 00:00
#8
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#9
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#10
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#11
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Vermakelijk zo'n topic, heerlijke oude herinneringen. Vroeger in Cavello/Australian en Nike Air Max. Kan de muziek soms nog wel waarderen:

L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#13
:smiley:

T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahaaa knalle gapp :smilingimp::hearteyes:
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Thunderdome zei:
Hahaaa kalle gapp :smilingimp::hearteyes:
Klik om te vergroten...
Haha, nostalgie ten top!
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Oké oké, deze klinkt wel heel bekend in m'n oren:

T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#17
:sunglasses:


L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Oké nog eentje. Dit is meer een soort meme, maar kwam vroeger vaak op The Box etc:

L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Thunderdome zei:
:sunglasses:


Klik om te vergroten...
Heerlijk die bekende samples/tunes na jaren niet gehoord te hebben.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Aniet_Speed owyeahhhh, weer een fijne zaterdag zo!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...199
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."