#1
Wat lekker dit😍
Die snap ik heel goed. 100% mee eens.Luister nu naar het thunderdome album van 2020, moet zeggen dat dit album, net zoals die van vorig jaar echt super slecht is. Er staan wel een paar nummertjes op die echt lekker klinken maar het meeste wat er op staat bevat van die klote piep en zeehond kicks...jezus wat is mainstream hardcore toch slecht tegenwoordig...(de meeste) artiesten zijn ook gewoon niet meer origineel. Ik krijg niet zo vaak meer een opgewekt gevoel van een nieuwe hardcore plaat. Jammer dit...moest ik ff kwijt 😂
Niet om het een of ander hoor (heb er zelf ook één) maar wat moet zij (toch best wel een ruige) eerste instantie met een v70 rijder? 🤣.Er komt wel weer een generatie aan die het weer anders gaat doen dan de "piepkick" generatie die op dit moment de overhand heeft. Heb vertrouwen in de scene
Ander voorbeeld: Unifire
Ik heb nog veel meer van dit 'type' hardcore opgeslagen. Bij intresse kan ik altijd meer posten
Niet om het een of ander hoor (heb er zelf ook één) maar wat moet zij (toch best wel een ruige) eerste instantie met een v70 rijder? 🤣.
Qua muziek ben ik een beetje op ontdekkingstocht na jarenlang strictly drum n bass te hebben geluisterd. Luister nu heel veel techno en dan steeds harder en donkerder. Maar dan kom ik af en toe bij hardcore uit en dan houdt het toch op voor mij (v70 rijder he). Maar ik begin het wel steeds beter te begrijpen wat iemand er in kan zien.
Haha, nostalgie ten top!Hahaaa kalle gapp
Heerlijk die bekende samples/tunes na jaren niet gehoord te hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."