#1
Mijn favoriete bands zijn toch echt wel:
-iron Maiden (behalve de tijd met Blaze Baily)
-Anthrax
-Manowar
-Megadeth
-Slayer
Deze van Xentrix is ook geniaal
Manowar
Megadeth (cover)
Slayer with ice T
Bodycount (suicidal tendencies cover)
https://youtu.be/X9jXnZS3ouU
En 1 van mijn favoriete Nederlandse rap groep, de Osdorp posse met een cover van de Beastie Boys
https://youtu.be/SH1_WV9eA-o
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."