Ook voor foute muziek is er een plaats in dit draadje.
#5
#6
#7
#8
#9
#10
#11
Zo dan.
#12
#13
#14
We Are Motörhead was het eerste album dat ik van hen kocht, nu al 22 jaar geleden.
Jammer genoeg werd het op de titeltrack na na een jaar of drie compleet genegeerd live. En zelfs daarvoor speelden ze er nooit meer dan 3-4 nummers van.
Slow Dance hebben ze nooit live gespeeld.
#15
#16
#17
#18
#19
#20
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.