#1
Ik hou van veel Metal, en heb een paar uiteenlopende stijlen daarin. Van Slayer, Type O Negative tot Napalm Death en Obituary. Ook Entombed trouwens.
Maar nu stip ik aan:
Winter - Into Darkness
Katatonia - Dance of December Souls
Maar nu stip ik aan:
Winter - Into Darkness
Katatonia - Dance of December Souls