Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsC-Man's Hardrock & Heavy Metal draad

C-Man's Hardrock & Heavy Metal draad

1076 antwoorden
136 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kreator in m'n begin tijd van gitaarspelen ook veel gespeeld

L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#4
C-Man zei:
Klik om te vergroten...
Track van het album met de tofste gitaar riffs om te spelen (vind ik, dan ).

-

L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Opeth zei:
Track van het album met de tofste gitaar riffs om te spelen (vind ik, dan :P).

-

Klik om te vergroten...

Uren en uren kan ik naar de riffs van James luisteren en het verveelt me nog niet. En ook op hun latere albums zijn er meer dan genoeg goede te vinden.
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga zelf ook wel ff rondneuzen :)


Nog niet eerder gehoord, maar staat me na een minuut al helemaal aan. Mooie gitaar harmonie-structuren ook.

L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Opeth zei:
Ik ga zelf ook wel ff rondneuzen :)


Nog niet eerder gehoord, maar staat me na een minuut al helemaal aan. Mooie gitaar harmonie-structuren ook.

Klik om te vergroten...

Quadra, Kairos & Machine Messiah zijn hun beste albums met Derrick vind ik.
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Classic Machine Head

L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tikkie harder:

L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#10
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Opeth zei:
Thanks for de informatie!


Nu dit even luisteren :)

Begint al lekker, heerlijk verscheurde growl.

Ah, kan ik vaak wel waarderen zo'n intermezzo (in dit geval met piano en een sax?)

4.05, daar issie! :grin:

Even zeiken weer want dat is iedereen's recht: die gitaarsolo voegt in mijn oren geheel niks toe (rond 5.05 begint ie).

6:20 >> geweldig gewoon, heel tof! Soort up-tempo Bohren & Der Club Of Gore
Klik om te vergroten...
Ben zelf ook geen groot fan van gitaarsolos maar ik vind deze prima uitgevoerd :)

Bohren :handok:

L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Opeth zei:
Classic Machine Head

Klik om te vergroten...

Vette shit. :smilingimp:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#14
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#15
C-Man zei:
Klik om te vergroten...
Dit ken ik nog niet. Begint lekker.... Lekker knallend. Pinch harmonics erbij, nice

Even mierenneuken omdat het kan. En het is uiteraard een persoonlijke preferentie. Ik vind de vocalen niet echt prettig. Wél mooei uitschieters dat ie loos gaat en uithaalt. Evengoed een heerlijke track, tof!
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#16
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Opeth zei:
Oké nu nog even wat van Nederlandse bodem. Jammer dat ze uit elkaar zijn. Dit is nog met de eerste vocalist:

Klik om te vergroten...
Tweede vocalist*, op het debuutalbum Polars hadden ze weer een andere vocalist. Ook een machtig goed album dat trouwens, de eerste drie albums van Textures zijn echt geweldig :)
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#18
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#19

Vanaf 4.05 🤤
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#20
АЛ-90 zei:
Tweede vocalist*, op het debuutalbum Polars hadden ze weer een andere vocalist. Ook een machtig goed album dat trouwens, de eerste drie albums van Textures zijn echt geweldig :)
Klik om te vergroten...
Thanks for de informatie!

АЛ-90 zei:

Vanaf 4.05 🤤
Klik om te vergroten...
Nu dit even luisteren :)

Begint al lekker, heerlijk verscheurde growl.

Ah, kan ik vaak wel waarderen zo'n intermezzo (in dit geval met piano en een sax?)

4.05, daar issie! :grin:

Even zeiken weer want dat is iedereen's recht: die gitaarsolo voegt in mijn oren geheel niks toe (rond 5.05 begint ie).

6:20 >> geweldig gewoon, heel tof! Soort up-tempo Bohren & Der Club Of Gore

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3839404142...54
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."