#1
Track van het album met de tofste gitaar riffs om te spelen (vind ik, dan ).
Track van het album met de tofste gitaar riffs om te spelen (vind ik, dan :P).
-
Ik ga zelf ook wel ff rondneuzen
Nog niet eerder gehoord, maar staat me na een minuut al helemaal aan. Mooie gitaar harmonie-structuren ook.
Ben zelf ook geen groot fan van gitaarsolos maar ik vind deze prima uitgevoerdThanks for de informatie!
Nu dit even luisteren
Begint al lekker, heerlijk verscheurde growl.
Ah, kan ik vaak wel waarderen zo'n intermezzo (in dit geval met piano en een sax?)
4.05, daar issie!
Even zeiken weer want dat is iedereen's recht: die gitaarsolo voegt in mijn oren geheel niks toe (rond 5.05 begint ie).
6:20 >> geweldig gewoon, heel tof! Soort up-tempo Bohren & Der Club Of Gore
Dit ken ik nog niet. Begint lekker.... Lekker knallend. Pinch harmonics erbij, nice
Tweede vocalist*, op het debuutalbum Polars hadden ze weer een andere vocalist. Ook een machtig goed album dat trouwens, de eerste drie albums van Textures zijn echt geweldigOké nu nog even wat van Nederlandse bodem. Jammer dat ze uit elkaar zijn. Dit is nog met de eerste vocalist:
Thanks for de informatie!Tweede vocalist*, op het debuutalbum Polars hadden ze weer een andere vocalist. Ook een machtig goed album dat trouwens, de eerste drie albums van Textures zijn echt geweldig![]()
Nu dit even luisteren
Vanaf 4.05 🤤
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."