01-01-2024, 00:00#12 deadlock zei: live gezien The Shins <3 Klik om te vergroten... als alles goed gaat, ga ik ze ook zien op Pukkelpop
01-01-2024, 00:00#17 azgaza zei: Aborym Klik om te vergroten... Fire walk with us! vandaag nog in de auto gedraaid. Meesterlijke band NP: Tool