pussycatdolls feat snoop dog - buttons dat meisje wat het meest zingt is z贸贸贸 hotttt
#7
beef-mood is rising
#8
zijn die nu uitelkaar? of is hij niet van god los ofzo? (zal wel oud nieuws zijn, maar ik loop jaren achter)
moet weer op zoek naar nieuwe cd...eagles denk ik
#9
Verstand van muziek dat heb onz Amfetamientje wel hoor, al vind ik the Eagles dan weer net ff wat minder maar het zit in de goede richting. En The Who, dat is het gewoon helemaal.
#10
mijn naam bevalt goed zeg! maar muziek, ja daar kan ik het wel uren over hebben. ben een echte muziek enthousiasteling! maar ik zag je eerder met jethro tull...dus bij jou zit het dus ook wel goed qua smaak
#11
Jethro Tull is idd naast Pink Floyd en The Who mijn favoriete band aller tijden.Maar wat bende allemaal stil ineen keer, nou al aan het inkakken? Dan nog maar eens van spoor wisselen he.
#12
ben ik stil of mensen in het algemeen? inkakken...nou misschien heb je daar wel een beetje gelijk in...had me echt voorgenomen om niet meer te nemen, dus weet niet hoe lang ik het nog vol hou.
heb nu buffalo sprinfield erop...super
#13
megadeth - hour of need
#14
need^weed zei:
pussycatdolls feat snoop dog - buttons dat meisje wat het meest zingt is z贸贸贸 hotttt