#1
Iemand een idee? Doe ik er goed aan het in de frigo te plaatsen? Dan moet het waarschijnlijk wel even opwarmen voor gebruik, en alle vloeistof zit in de pod, dus niet helemaal afgesloten zoals in een flesje. In principe is er contact met buitenlucht doorheen het katoen. Gezien het sowieso al in de vape liquid gemixt is, slaat 'droog bewaren' eigenlijk toch nergens meer op. Tenzij droog specifiek betekent water en luchtvochtigheid, en niet de pg/VG.
