Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlan jij jouw psychedelische trip?

Plan jij jouw psychedelische trip?

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mell321 zei:
  • Plan jij jouw psychedelische trip al weken van tevoren, of juist last minute?
  • Met hoeveel mensen doen jullie dat meestal?
  • Houdt je rekening met set en setting of laat je het gewoon ontstaan?
  • Waar vind de trip plaats?
Klik om te vergroten...

  • Ik plan ze bijna altijd weken van te voren.
  • In me eentje of met maximaal 3 vrienden.
  • Set en setting moeten top zijn anders doe ik het niet. Ik heb een heel arsenaal aan verschillende lampen, ook die op je foto, en zorg dat er glowsticks zijn.
  • Altijd thuis of bij een vriend.
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mell321 zei:
  • Plan jij jouw psychedelische trip al weken van tevoren, of juist last minute?
  • Met hoeveel mensen doen jullie dat meestal?
  • Houdt je rekening met set en setting of laat je het gewoon ontstaan?
  • Waar vind de trip plaats?
Klik om te vergroten...
- Ja ik plan 1p-lsd enzo altijd van tevoren. Ik wil namelijk de dag zelf en de dag erna geen verplichtingen hebben. Een keta tripje ontstaat soms wel wat spontaner.
- Ik doe dit met mijn partner.
- Ik zorg voor een veilige haven waar alles is waar ik behoefte aan denk te gaan hebben (eten, drinken, dekentje, muziek, trippy beeldmateriaal op de tv klaarzetten). Ik leg ook dingen klaar die ik mooi vind ( boek van Alex Grey, van die zandlopers met olie, een lavalamp met glitters etc). Ik trip alleen als ik niet teveel stress heb en goed in mijn vel zit.
- Thuis en in de tuin. We gaan ook wel eens de natuur in maar ik ben soms een beetje mensenschuw als ik trip dus dan heb ik daar geen zin in of wil ik pas als het donker is. Ik vind de natuur wel echt magisch om te zien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."