Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddos?! Wat is daar nu zo trippy aan??

Paddos?! Wat is daar nu zo trippy aan??

5 antwoorden
831 weergaven
18-5-2026
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hebt waarschijnlijk hele slappe paddo's gehad. Ik zou aanraden niks meer bij die dealer te halen. Je kunt zelf gemakkelijk paddo's kweken of magic truffels kopen bij een betrouwbare smartshop.

Ook kan bepaalde medicatie het effect enorm beperken, dus als je medicijnen slikt is het handig om dit even te controleren.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
“Ik snap niet goed waarom mensen zeggen dat ze trippen van paddo’s.”

Omdat mensen trippen van paddo’s. 😉 Jouw ervaring is de uitzonderlijke, niet die van andere mensen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben lang geleden na paddo's eens bijna uit een vogelspot toren geklommen, omdat ik met de vogels mee dacht te kunnen vliegen.

Ik weet niet meer wat voor paddo's dat waren. Ik luisterde wel goed naar de tripsitter
C
CokeyBobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap niet goed waarom mensen zeggen dat ze trippen van paddos... ik heb mn eerste keer "trippen" bijna 3 gram in eens gegeten en ik vond er echt amper iets trippy aan... ik had heel subtiele vervormingen in mijn zicht... echt miniem... en qua ervaring van realiteit was ik net helemaal niet in een andere mindset of beleving... in tegendeel... ik voelde net dieper en alsof ik meer rechtstreeks oprecht het leven zoals het is hier en nu 1 op 1 ervaarde... voelde niet echt ongewoon aan ofzo...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
IMG_20251030_155729_606.jpg

Vond deze manier van pure psilocybin makkelijker.

Maar ja het is gewoon een tripmiddel die op o.a de 5ht2a receptors werkt.

Enjoy!
X
XploreLid
01-01-2024, 00:00
#6
CokeyBob zei:
Ik snap niet goed waarom mensen zeggen dat ze trippen van paddos... ik heb mn eerste keer "trippen" bijna 3 gram in eens gegeten en ik vond er echt amper iets trippy aan... ik had heel subtiele vervormingen in mijn zicht... echt miniem... en qua ervaring van realiteit was ik net helemaal niet in een andere mindset of beleving... in tegendeel... ik voelde net dieper en alsof ik meer rechtstreeks oprecht het leven zoals het is hier en nu 1 op 1 ervaarde... voelde niet echt ongewoon aan ofzo...
Klik om te vergroten...
Erg slechte paddenstoelen, of je hebt gewoon iets meer nodig dan de gemiddelde persoon.
Of interactie met eventuele medicatie? In de weken ervoor andere psychedelica of mdma geconsumeerd?

Maar na 1 poging "trippen van paddo's" in twijfel trekken, terwijl er 100 000den tripverslagen te vinden zijn, er boeken over volgeschreven zijn, er een zooi opvolgende wetenschappelijke trials loopt die erg positief zijn... Dat is vrij voorbarig :wink:

Mocht je het ooit nog een kans willen geven, wees dan svp niet overmoedig. Bij degelijke exemplaren (ik neem aan Ps cubensis), zou je bij 3 gram toch van je twijfels genezen moeten worden.

En Ps cubensis is relatief "mild" vergeleken bij andere soorten. Ik heb ooit wat mensen met heel veel tripervaring (toen qua paddenstoelen deden ze Ps cubensis tot 20 gr droog en van topkwaliteit, ik moet er echt niet aan denken..) het evangelie van Ps cyanescens verkondigd. En gezegd dat ze het écht niet moesten onderschatten, en de eerste keer het beste echt laag konden doseren. Dus namen ze een "testdosis" van 2 gram. En kreeg ik een dag later een bericht dat ze er nog niet zo veel over konden vertellen, want het was de meest intense ervaring die ze ooit hadden gehad, en ze moesten nog even bijkomen. Daarna waren ze verkocht.

Er is enorm veel informatie beschikbaar. Maak je geen zorgen, als je nog nieuwsgierig bent een klein beetje je best doet, zullen die paddo's aan duidelijkheid over je vragen geen ruimte voor interpretatie open laten :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."