#1
@Roze olifant Uiteraard zeker niets schrijven waar jij niet achter staat, natuurlijk niet mijn bedoeling. Vind jouw reactie hier al zo fijn om te lezen. In beide jullie berichten zit diezelfde mate van zachtheid, liefde, oprechtheid. Dat vind ik mooi.
Oh het is niet zozeer niet achterstaan hoor! Ik vind reports schrijven leuk om te doen! En fijn juist om te horen dat mensen ze lezen.
En ja, dat was ook heel mooi! Vind het ook wel een bijzonder idee dat een drug ervoor kan zorgen dat zoiets gebeurt, terwijl het je nuchter een beetje raar, awkward of zelfs ongeloofwaardig voorkomt dat je zo snel een best diepe connectie kan maken met een relatief onbekende. Toch is het oprecht. Ik geloof zelfs wel dat onze trippersoonlijkheden over het algemeen een stuk oprechter zijn dan onze 'normale' (dus aan de maatschappelijke normen aangepaste) persoonlijkheden.