#1
Thanks man! Mijn onnodige boosheid is sowieso zo goed als weg sindsdien wat echt top is.
Verder heb ik sindsdien ook wel wat angsten overwonnen, of ik daar ook iets aan heb is alleen een tweede. Maargoed impact heeft het zeker, ik weet wat ik belangrijk vind in het leven en dat ik op de goede weg ben voor mezelf.
Maar voordat je dat helemaal geïntegreerd hebt in je leven duurt allemaal wel even, blijft een proces van vallen en opstaan. En dat proces doorloop ik al jaren met behulp van psychedelica en meditatie. Ik zie wel dat ik met name de laatste twee jaar echt grote stappen heb gemaakt, ik ben echt flink gegroeid op emotioneel vlak.
Fijn dat je er wat aan gehad hebt (en aan psychedelica en meditatie in het algemeen). Het kan inderdaad lastig zijn om dingen te integreren, daar loop ik zelf soms nog tegenaan. Zolang je blijft groeien zit je in ieder geval goed!
